خانه > PSP, PSP Slim, اخبار پی اس پی, برنامه های پی اس پی > دیکشنری دیبا 1.2 (فارسی به انگلیسی – انگلیسی به فارسی)

دیکشنری دیبا 1.2 (فارسی به انگلیسی – انگلیسی به فارسی)

دیکشنری فارسی دیبا (Diba 1.2) برای PSP به طور رایگان عرضه شد!

لوگو دیکشنری دیبا

اولین نرم افزار فارسی زبان برای PSP یا Play Station Portable

دیکشنری دیبا

جناب علیرضا شفائی به عنوان اولین (برنامه نویس پی اس پی) ایرانی دیکشنری فارسی دیبا را به صورت رایگان بروی نت قرار دادند. با آرزوی موفقیت برای این دوست عزیز.

حجم: 3.7 مگابایت

طریقه نصب: برنامه Diba.cso را در پوشه ISO در Memory Stickرونوشت (کپی) کنید.

* لینک دانلود  در سرور 4shared.com در تاریخ  89/05/4 اضافه شد.

  1. ME!
    اوت 3, 2010 در 9:54 ب.ظ.

    SHIRE LOGO! :d

    Che shabahatiiiii!!! Eyval :d

  2. reza
    ژانویه 5, 2010 در 5:50 ب.ظ.

    با سلام
    به بخشید من این برنامه ی دینا1.2(دیکشنری انگلیسی به فارسی و بلعکس) رو پی اس پیم نصب کردم.
    اما باد از ۲ بر استفاده قبله این که برنامه بالا بیاد پی اس پیم رو خاموش کردم و بد دیگه از این به بد اصلآ memorim دیگه باز نمیشود.
    میشه لطفآ به من بگید چی کار باید کنم؟
    y-mail من هست: mamad_talayi@yahoo.com

  3. alireza
    اکتبر 20, 2009 در 2:47 ق.ظ.

    ba ba damet garm ma ke har kar mikonim in link danlowd shoma baz nemishe.chetori in dostsn migan ali bod
    پاسخ:
    سلام… طبیعتا لینک ها بعد از مدتی از کار می افتند!
    بدبختی ADSL هم ندارم یه جا آپلودش کنم…. البته بگردی تو سایت های دیگه هم می تونی پیداش کنی….

    • reza
      ژانویه 7, 2010 در 12:32 ب.ظ.

      با سلام
      به بخشید من این برنامه ی دینا1.2(دیکشنری انگلیسی به فارسی و بلعکس) رو پی اس پیم نصب کردم.
      اما باد از ۲ بر استفاده قبله این که برنامه بالا بیاد پی اس پیم رو خاموش کردم و بد دیگه از این به بد اصلآ memorim دیگه باز نمیشود.
      میشه لطفآ به من بگید چی کار باید کنم؟
      y-mail من هست: mamad_talayi@yahoo.com

  4. mahdi
    مارس 23, 2009 در 8:37 ب.ظ.

    khoob bood merc

  5. mehran keivany
    فوریه 2, 2009 در 6:26 ب.ظ.

    salam barnameh kheily top bod ba in hajme kami ke dasht vali kheily ziba va herfe ei sakhte shode bod…..dastetan dorost..kheily mamnoooonam dar zemn mikhastam be reza mohebi begam akhe to chi az iran va irani bodan midony yaani hala mikhahi begi gheirat dari on gheirateto boro bezar vase khodet ke age ye jaei rafti betoni dorost harf bezani age irani bekhad mesle to bashe va in tori sohbat kone bayad bere bemire….rafte ye chizayi to rozname va televezion yad gerefte va miyad mige dar sorati ke khodesham nemifahme chi dare mige….mamnon khodafez

  6. ژانویه 14, 2009 در 5:05 ب.ظ.

    من PSP 3000 دارم و کرک هم نکردمش. این برنامه رو اصلا نمیاره. می خواستم بدونم این نرم افزار فقط توی PSP های کرک شده کار می کنه یا کرک نشده هم اجراش می کنه؟ ورژن هم 5.02 هست.
    پاسخ:
    نه متاسفانه 😦
    پ.ن: اگه اینو اجرا می کرد که باید بازی ها هم اجرا می شدند!

  7. nnima
    دسامبر 25, 2008 در 3:59 ق.ظ.

    آقاى رضا محبی > براى اين كه نشون بدى يك ايرانى هستى بهتره بجاى اينكه فحاشی كنى با ادب خودت از تمدن چند هزارساله ایران دفاع كنى . من از آدمهاى كه با تعصبان الکی باعثِ زيرِ سوال رفتن تمدن و فرهنگ ايرانى ميشند بیزارم . » از طرف يك ايرانى «

  8. 1raymand
    دسامبر 24, 2008 در 10:45 ب.ظ.

    آقا سلام عرض کردم کمک ، کمک، می خوام جدیدا که می خوام مطلبی رو، روی وبلاگم بذارم تو قسمت دسته ها و برچسبها دیگه کلمه ای رو نمی تونم تایپ کنم پیغام می ده که از تماتم کلمه ها استفاده شده آقا مگه این فضای ورد پرس اندازه ی مشخصی داره یا من اشتباه می کنم چون یکی از دوستان من در 360 یه وبلاگ داره اون می گفت فضای 360 در یا هو بی نهایت می خواستم بدونم آیا این داستان مشمول حال ورد پرس هم می شه کمک ، کمک ، کمک .

  9. محمدرضا
    دسامبر 23, 2008 در 5:03 ب.ظ.

    از آقای شفایی واقعا ممنونم چون کاری که ایشان کرده اند کمی از اختراع ندارد.من خیلی دنبال برنامه های فارسی برای psp در اینترنت گشتم ولی هیچ جا پیدا نکردم.حالا با دیدن این برنامه باز به این جمله میرسم که :»هنر نزد ایرانیان است و بس !»
    پاسخ:
    ما هم از ایشون سپاسگذاریم 🙂 بله میشه گفت این تنها برنامه (کاربردی ) فارسی برای پی اس پی هست…

  10. علیرضا
    دسامبر 21, 2008 در 9:01 ب.ظ.

    من نصب کردم اما جواب نداد با وین رار هم باز ش کردم بازم جواب نداد علت را نمی دانم لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    این برنامه تست شده…. و مشکلی نداره…. همون جا کپی کن که بازی ها رو میریزی…
    و در آخر دکمه SELECT رو بزن و تنظیمات رو دقیقا مثل شکل زیر قرار بده….

  11. 1raymand
    دسامبر 19, 2008 در 7:47 ب.ظ.

    آقا سلام عرض کردم استاد عزیز خوبی نبینم کسی نشناخته شما را به باد انتقاد بگیره در هر صورت می دونم که اون طرف یه دفعه عرق ملیش گل کرده اما صد البته که بدون آگاهی و با اوج احساسات این تصمیم و گرفته اینقدر بد صحبت کرده آقا یه سری هم به ما بزن .
    پاسخ:
    سلام…. عزیزم….
    یه سئو تفاهم بود که رفع شد!
    چشم به روی جفت چشام 🙂

  12. نوامبر 22, 2008 در 3:35 ب.ظ.

    اول ممنون از رضا محبی خیلی خشحالام امسال تو رو میبینم متا سفانه ما ایرانی ها خیلی وطن فروش و نا مرد شدیم و همیشه سعی کنید و به دوست هاتون بگید اول ایران رو بشناسن بعد به ایرانی بودنشون افتخار کنن حالا تازه دادا حیف یه ایرانی هست که از این فهش ها بده بازام ممنون بخاطره حس وطن دوستید(من دانشجو باستان شناسی هستم)
    پاسخ:
    سلام…. زنده باد ایران و ایرانی 🙂

  13. نوامبر 16, 2008 در 4:54 ب.ظ.

    بابا دمت گرم عجب دیکشنری داری به خدا .اییییییییییییییییییول داره والا

  14. حمید
    نوامبر 15, 2008 در 11:07 ب.ظ.

    بابا خیلی به دل نگیر حالا آقای محبی متوجه جریان نبوده و الا کسی که واقعا به خواهد خلیج همیشه فارس را خلیجه عرب بنمامه از این بیشتر حقشه امیدوارم ببخشیدش ممنون
    پاسخ:
    سلام برادر…اگه به دل میگرفتیم که الان دل درد داشتم….! 🙂
    وطن دوستی ایشون قابل احترامه…اما … 😉 بگذریم…. هوا امروز چقدر ابری بود!

  15. پرویز کمالی
    اکتبر 29, 2008 در 11:33 ق.ظ.

    با سلام من دیتا بیس دیکشنری انگلیسی به فارس را مخام اکه ممکن واسم بفرستین ممنون
    پاسخ:
    سلام…..
    با نویسنده برنامه تماس بگیرید…. اگر تمایل داشتند حتما در اختیاز شما قرار می دهند
    از لینک زیر کمک بگیرید:
    http://bazicenter.com/forums/member.php?u=7264

  16. ميلاد
    سپتامبر 20, 2008 در 5:53 ب.ظ.

    از آقاي شفائي تشكر ميكنم.
    اميدوارم هميشه در كارهايتان پيروز باشيد.

  17. A.M
    سپتامبر 20, 2008 در 3:26 ب.ظ.

    سلام
    خیلی باحالی با دیکشنری خیلی حال کردم .بازم از این کارها بکنید!
    A.M

  18. رضامحبي
    اوت 15, 2008 در 5:32 ب.ظ.

    حيف كه به تو سلام كنم
    فكر كردم تو ايراني هستي و اين برنامه رو نوشتي براي هموطنانت تا بتوانند بهتر استفاده كنند
    ولي متاسفانه ديدم فقط زبانت فارسي و ايراني نيستي.
    از آدم هاي آشغال وطن فروش خوشم نمياد چون آدمهاي *** كش بهتر از آدم هاي وطن فروش هستند كه «خليج هميشه فارس» را بنويسند Arabian Gulf كدوم مادر *** تو كجاي تاريخ اين منطقه ديده كه اينجا عربين باشه؟!؟ فقط حرامزاده اي امروزي براي نان و آبي كه جلوشون بريزند اين كارو دارند ميكنند.
    پس تو اي ديوس وطن فروش بهتره زبون اين فاحشه خانه‌ات را عوض كني به عربي تا هر گوهي كه ميخواهي بخوري نوش جانت باشه!

    پاسخ:
    سلام … متاسفانه شما کاملا اشتباه متوجه شدی! اون بمب گوگلی هست.
    داستان اون سایتی که ما لینک دادیم و اسمش هست Arabian Gulf برای این هست
    که هر کی تو گوگل این عبارت رو تایپ کنه به آدرس http://www.arabian-gulf.info هدایت بشه! حالا کافیه فقط صفحه اون سایت رو بخونی… که زده جستجوی شما برای عبارت….بی نتیجه بود و بهتر است Persian Gulf رو امتحان بکنید و همچنین لینکی هست که به تاریخچه خلیج فارس در ویکی:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Persian_Gulf
    اشاره می کند! این ابتکار کار دوست گرامی در http://legofish.com می باشد که همینجا هم از ایشون تشکر می کنم
    امیدوارم شما هم در روابط ومعاشرت های خودتون با ادب تر باشید… منمون

  19. kaivan
    اوت 1, 2008 در 8:12 ب.ظ.

    khaili khoob bod aslan fekr nemikardam inghadr ba keyfiato herfei design shode bashe

  20. محمد رضا
    ژوئن 14, 2008 در 3:42 ب.ظ.

    عالی بود.من خودم نصب کردم و به همه توصیه می کنم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

