خانه > PSP, برنامه های پی اس پی > فروش اشتراکی بازی های پی اس پی

فروش اشتراکی بازی های پی اس پی

به روز رسانی نوشته در صفحات جدید

مهم: به روز رسانی نوشته در صفحات جدید

صفحه جدید: سری جدید فروش بازی های پی اس پی شروع شد

وبلاگ مرکز پی اس پی در نظر دارد بازی های پی اس پی را با قیمت اشتراکی به فروش برساند. در این طرح با کمترین هزینه ها قادر به تهیه بازی های پی اس پی خواهید بود.

�اجی ارزونی اینجاست...

حاجی ارزونی اینجاست...

لیست بازی های PSP پی اس پی به همراه حجم آنها موجود در آرشیو:

دانلود مستقیم از پرشین گیگ (+) دانلود از راپید (+)

پوستر بازی های PSP پی اس پی عرضه شده: دانلود از راپید (+)

در حال حاضر 149 بازی در آرشیو موجود می باشد! با عرضه بازی های جدید تر در صورتی که حجم آنها تا 4.2 گیگ برسد. دانلود و به لیست مربوطه اضافه می شود.

آخرین آپدیت لیست:  List: Ver 1.02  date: 2008/12/19    TOTAL: 149

بازی ها فشرده شدند! تا شما حق انتخاب بیشتری داشته باشید. اطلاعات بیشتر….(+)

قیمت ها به هر دی وی دی 400 تومان! کاهش پیدا کرد…

توجه داشته باشید: که برروی هر DVD تا 4.3 G قابل رایت است. و با توجه به تعداد DVD مورد نظر بازی ها را انتخاب کنید!

هزینه ها: طبق جدول زیر حساب می شوند.

psp-t

نکته: هزینه ارسال با پست پیشتاز +بسته بندی حباب دار بر حسب تعداد محاسبه می شوند! از جدول زیر کمک بگیرید!

post

ویژه تهران و شهرک واوان : در نقاط مرکزی شهر  تهران و شهرک واون  با هماهنگی قبلی بازی های خودتان را بدون واسطه و به رایگان تحویل بگیرید! ;)  برای هماهنگی از ای میل استفاده کنید… همچنین امکان ارسال  با پیک  برای کسانی که پولشون از پارو بالا میره هم وجود داره…..🙂

نحوه سفارش: از لیست، شماره های بازی های خود را انتخاب کنید! آنها را به همراه مشخصات واریز + آدرس و کدپستی کامل به ای میل زیر ارسال کنید:

My Email

برای ارسال ای میل همچنین می توانید از فرم تماس با ما واقع در « کافی شاپ » استفاده کنید!

توجه: در حال حاضر سفارش جدید پذیرفته نمی شود….

نحوه ارسال: در صورتی که شما آدرس (به همراه کدپستی) و لیست بازی های انتخابی و همچنین مشخصات کامل فیش واریزی را تا ساعت 4بعد از ظهر جمعه هر هفته به ما اطلاع بدید. در روز شنبه  سفارش شما را تحویل پست خواهیم داد! و شماره مرسوله را به ایمیل شما ارسال می کنیم.

در هر سفارش ما تمام برنامه های پی اس پی معرفی شده+ بازی های سگا ،نرم افزار های تبدیل کننده فیلم و فایل های PDF آموزشی وبلاگ را قرار می دهیم.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

  1. omid
    سپتامبر 3, 2010 در 12:01 ق.ظ.

    من یک psp-3004 دارم برای تهیهumd بازی وفیلم به قیمت مناسب ویاmemorystick چه کار بایدبکنم.باسپاس ازشما.

  2. roki
    ژوئیه 31, 2010 در 1:32 ب.ظ.

    peace walker رو اگه umd هاش رو بفروشيد من خريدارم

  3. محمد
    ژانویه 9, 2010 در 8:48 ب.ظ.

    بازی خدای جنگ 3

  4. chet
    نوامبر 11, 2009 در 5:57 ق.ظ.

    ببخشيد مي خواستم بدونم هنوزم شفارش ميگيريد يا نه ؟ اگه اره اگه من تا اخر هفته ليست و پولو بفرستم .کي واسم ميفرستيدش؟

  5. محسن رحمانی
    نوامبر 10, 2009 در 7:32 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز چرا پخش خودتو تعطیل کردی اگه مشکل زمانی داری من حاضرم بهت کمک کنم من یک سری کامل از این بازی ها رو میخوام ایا ارسال میکنید؟

    اگر نیاز به کمک داشتید من هم میتوانم با همین قیمت 400 تومن این بازی ها رو عرضه کنم

  6. علی
    اکتبر 19, 2009 در 12:36 ب.ظ.

    این لینک پوسترهات که کار نمیکنه.آخه ما از کجا بفهمیم کدوم بازی خوبه؟؟
    یه معرفی دسته بندی عکسی چیزی بذار
    راستی اون فیلمات رو هم میخام لیستی چیزی
    همینطور خشک و خالی که نمبیشه داداشضششششششششششششش
    پاسخ:
    علیکم و سلام….
    لینک عکس ها رو چون جایی آپدیت نکردم کار نمی کنه…. چشم و چشم… حتما براتون آپ می کنم…
    والا کار من اینجا فروش سریال و فیلم نیست اما ظاهرا مشتری زیاد داره و میشه باهاش میلیونر شد🙂 و رفت سواحل خلیج فارس…
    سعی می کنم یه لیت و صفحه جداگانه براش درست کنم… البته اینم به زودی…

  7. Amir
    اکتبر 17, 2009 در 7:42 ب.ظ.

    و باز هم سوال دگه اینکه آیا از تاریخِ 2008/12/19 به بعد، این لیست آپدیت نشده؟!
    پاسخ:
    لیست آپدیت و بازی ها با قیمت جدید عرضه خواهد شد.

  8. Amir
    اکتبر 17, 2009 در 7:39 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز.
    می‎خواستم ببینم شما همچنان به فروش این بازی ها ادامه میدید آیا؟!
    و سوال دیگه اینکه، کل این 149 بازی که در آرشیو شما قرار داره چند دی وی دی هست؟
    منتظرم…
    پاسخ:
    سلام… بله اما فعلا تا 10 روز از پذیرفتن سفارش معذور هستم…
    چند باری که برای دوستان کل آرشیوم رو رایت کردم 17-18 دی وی دی شد… البته باز توصیه می کنم که همه رو سفارش ندید چون برای نمونه بازی فوتبال نسخه های 2007-2008-2009 و به تازگی هم 2010 داره که طبیعا اون قدیمی هاش به دردتون….

  9. amin
    سپتامبر 20, 2009 در 9:49 ب.ظ.

    بازیهای پی اس پی شما خیلی کم هست.سایت http://www.farsshoping.com بهتره

  10. snip
    سپتامبر 11, 2009 در 12:46 ق.ظ.

    ببخشيد مي خواستم بدونم هنوزم سفارش ميگيريد .اخه ليست اپديت نشده ومن يه 6-7 تا dvd مي خوام

  11. اوت 31, 2009 در 1:19 ق.ظ.

    پو لشونو نمي شه به مامور پست داد؟
    اگه ميشه واسم يه ايميل بزنيد…

  12. PSK
    اوت 11, 2009 در 2:05 ب.ظ.

    زاستی!
    چرا یه شماره تلفن نذاشتی!!!!!!!!!!!!!؟

  13. پویان
    اوت 11, 2009 در 2:01 ب.ظ.

    AGHA VASE SHAHRESTAN CHI??
    POST NEMIKONID?

  14. پویان
    اوت 11, 2009 در 1:51 ب.ظ.

    آقا کی لیست میدید باز

  15. اوت 9, 2009 در 7:37 ب.ظ.

    چرا حجم بازی های جدید رو نمینویسی؟؟؟؟

    ما باید از کجا بدونیم که چطوری 4300 مگابایت میشه؟؟؟

  16. TheHero
    ژوئیه 4, 2009 در 8:09 ق.ظ.

    سلام، آقا این بازیا همشون جزو تاپای پی اس پی هستن، اگه بتونید اینارم به لیست اضافه کنید معرکه میشه!!!! خیلیا مثل خود من دیوونه این بازیان و حتما سفارش میدن!

    crush

    Capcom Classics Collection Remixed

    Field Commander

    Gurumin: A Monstrous Adventure

    Hot Brain

    infected

    Jeanne d’arc

    Lemmings

    Marvel: Ultimate Alliance

    Mega Man Maverick Hunter X

    Puzzle Quest: Challenge of the Warlords

    Pursuit Force

    Pinball Hall of Fame – The Williams Collection

    Ratchet & Clank: Size Matters

    Ridge Racer

    Syphon Filter: Dark Mirror

    Sid Meier’s Pirates!
    SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo

    Tekken: Dark Resurrection

    Tokobot

    Twisted Metal: Head-On

    Ultimate Block Party

    Ultimate Board Game Collection

    Virtua Tennis: World Tour

    X-Men Legends II: Rise of Apocalypse

    Air Conflicts: Aces of World War II

  17. ali
    ژوئن 25, 2009 در 10:31 ب.ظ.

    salam.khaste nabashi.man mikham ie psp bekharam alan che modeli bekharam khobe?koja be ada ghaleb nemikonan?mer30

  18. mehad
    ژوئن 1, 2009 در 11:21 ق.ظ.

    mikhastam bebinam ke tahvil raygan chejoorye?

    پاسخ:
    سلام….سر راهم (تو مترو )قرار می زاریم و بعد من اونا رو به شما می دم!

  19. amir
    مه 29, 2009 در 12:24 ب.ظ.

    salam dadash age bekhaim hameie baziaro vasamon tu dvd berizi chandta dvd mishe va mablaghesh cheghadre ke vasam ba peyk befresti?
    damet garm montazere javabetam

  20. pooria
    مه 27, 2009 در 10:26 ق.ظ.

    ba salam hajm bazi haie jadid ro ham benevis mersi

  21. TheHero
    مه 5, 2009 در 12:05 ب.ظ.

    سلام… خوب این بازی ها رو هم به لیست تون اضافه کنید که بتونیم اون ها رو هم درخواست کنیم.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام…. خوب شما فکر اینها تو لیست هم هست!😉
    می توانید از آپدیت ها هم سفارش دهید…. لیست رو هم سر فرصت درست می کنم

  22. TheHero
    مه 2, 2009 در 8:32 ق.ظ.

    سلام…آقا چرا لیست بازی هاتون رو آپدیت نمی کنید؟؟؟
    آخرین آپدیت مال 2008/12/19 بود الان 2009/05/02 است. این همه بازی خوف اومده…
    resistence , prinny , …

    ما یه ماه منتظریم شما لیست تون رو آپدیت کنید. پس کی ؟؟؟ ما تو کفیم …..

    پاسخ:
    به لطف دوست خوبم آقای علیرضا بازی های جدید به دستم رسیده…. الان این بازی ها هم قابل انتخاب هستند
    cmbcu
    Dungeon Maker 2
    Legacy of Kain - Soul Reaver
    Monster Hunter Freedom 2
    No Gravity - The Plague Of Mind
    Patapon 2
    Prinny
    Resistans
    Shaun white snowboard
    Valhalla knight 2
    Star Ocean-Second Evolution

    دوستانی که کل آرشیو را می خواهند الان همه ارشیوم در حدود 18 دی وی دی قابل تهیه هست!

  23. آوریل 13, 2009 در 2:09 ب.ظ.

    سلام. خسته نباشی حسین جان
    آقا من یه تعداد بازی گرفتم. نمی دونم چرا بعضی هاش (مثل GTA) روی دستگاهم اجرا نمیشه. پی اس پی من phat هستش. فریمورش هم 5. یا مثلا پاتاپون داخل بازی میره ولی تو Loadingش می مونه. نمی دونی چرا اینطوری میشه؟ کار خاصی باید بکنم؟ اکثر بازی های رو راحت اجرا می کنه. ولی بعضی هاشون اینطوریه.

    پیشاپیش ممنون

    پاسخ:
    فرمت بازی ها رو طبق این راهنما تغییر دهید احتمالا درست میشه چون برای من هم این مسئله پیش آمده… 🙂
    یعنی اگه CSO بود بکنید ISO و یا برعکس!

    • آوریل 21, 2009 در 1:11 ب.ظ.

      آقا مجددا سلام. مشکل من حل شد. تمام بازی ها اجرا شدن. گفتم راه حل رو بگم شاید دیگران هم به این مشکل خورده باشن.
      من توی محیط xmp کلید Select رو زدم و قسمت UMB ISO Mode رو به M33 Driver تغییر دادم. (قبلا روی Normal بود.) الآن دیگه همه بازی ها رو راحت اجرا می کنه.
      توضیح: قبلا هم وارد بازی ها میشد، ولی تو قسمت Loading اصلا از مموری نمی خوند و بازی همونجا قفل میشد.
      امیدوارم به درد کسی بخوره. فعلا…

  24. مارس 31, 2009 در 3:32 ق.ظ.

    سلام.میشه بگید قیمت همه ی دی وی دی ها چند تومانه؟

  25. مارس 14, 2009 در 1:59 ب.ظ.

    سلام
    دادا من پولو به حسابت ريختم اگه ميشه بازيا رو برام بفرست
    اگه بازي جديد دانلود کردي اين چند تا بازي بردار به جاش جديدا رو بريز
    Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2006
    Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007
    Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2008
    WWE SmackDown vs. Raw 2008
    Football Manager 2008
    Metal Gear Acid
    Underground1

    ادرس : برو به ایمیلت
    شماره فيش پرداختي سيبا: برو به ایمیلت

    راستي من تمام بازي هاتو سفارش داده بودم
    پاسخ:
    سلام متوجه شدم ….! لطفا یک بار نسبت به ارسال ای میل و یا دیدگاه اقدام فرمایید.
    شما اگه ترشی میل نکنید اسپمر خوبی خواهید شد! البته شوخی کردم به دل نگیرید.😉

  26. حسام
    مارس 9, 2009 در 1:47 ق.ظ.

    سلام کل dvd ها چند میشه با تخفیف
    پاسخ:
    سلام تخفیفی در کار نیست🙂
    18 دی وی دی * 400 = 7200
    البته توصیه می کنم گلچین کنید چون برای نمونه از یک بازی نسخه های 2007-2008-2009 موجود هست!

  27. حسین
    فوریه 27, 2009 در 10:37 ب.ظ.

    سلام
    من بازی های زیر رو میخوام آیا دارین.یا برام دانلودشون می کنم خواهش می کنم
    قیمتشون چقدر میشه اینا رو هم من تهران هستم
    crysis
    GTA Vice City Story
    Metal Gear Solid Digital Graphic Novel [USA
    KillZone
    Medal of Honor Heroes
    Race Driver 2006
    Loco Roco
    Midnight Club 3
    Call Of Duty Roads To Victory USA
    Tomb Raider Legend
    Driver 76
    Crush
    Patapon
    Loco Roco 2
    Loco Roco
    پاسخ:
    تمامی مراحل توضیح داده شده است😯

  28. مجيد
    ژانویه 10, 2009 در 10:58 ب.ظ.

    لان ساعت 22:50:30فقط خواستم ازت تشكر كنم پسر
    بخاطرليست بازي و برنامهايي كه معرفي كردي دمتم گرم پسررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  29. دسامبر 19, 2008 در 9:27 ب.ظ.

    در تاریخ: 2008/12/19 لیست بازی ها آپدیت شد…!

  30. محمد
    دسامبر 19, 2008 در 12:23 ب.ظ.

    بازم سلام.راستی بازی های قدیمی که حذف نشدن؟چون من فقط 6 تا dvd از بازی های قدیمی میخوام سفارش بدم.فقط منتظرم بازی های جدید اضافه بشه تا لیست رو بفرستم.واسه اینکه کار شما هم راحت تر باشه یه لیست درست کردم که شما واسه رایت بازیها روی dvd سر در گم نشید.اگر هم کسی خواست سفارش بده میتونه مثله جدوله زیر سفارش بده تا کار آقا حسین آسونتر بشه.من خودم به اندازه کافی به ایشون زحمت دادم.با تشکر از زحمات ایشون.راستی اگه بازی خوبی بود که ارزش بازی کردن داشته باشه{توی لیست}و من نزدم میشه واسم بفرستید؟بازم ممنون و خسته نباشید:

    پاسخ:
    سلام…. نه…. حذف نشده! بازی های جدید هم اضافه شد😉 بسیار روش جالب و خوبی هست…. میگم شما هم مثل خودم با سلیقه هستید ها….🙂

  31. محمد
    دسامبر 14, 2008 در 4:18 ب.ظ.

    سلام.با تشکر از زحمات شما می خواستم بدونم patapon 2 هم منتشر شده و امکان اضافه کردنش هست یا نه؟
    ببخشید من انقدر سوال می پرسم امکان دانلود nfs,mc la,end war,resista ,…..هست؟
    پاسخ:
    سلام محمد جان! patapon 2 هنوز نسخه کاملش تو بازار نیومده…. در حال حاضر نسخه دمو (و البته به زبان مزخراف! ژاپنی) منتشر شده…. تقریبا همه بازی های جدید تا این لحضه به لیست اضافه شده است.

  32. دسامبر 14, 2008 در 1:15 ق.ظ.

    دوستان از روز جمعه همین هفته بازی های جدید اضافه و شما می توانند آنها رو سفارش بدهید… اگر چه خیلی دیر شد اما بازی های جدید و خوبی به لیست اضافه میشه… از دوستان خوبم جناب علیرضا و حاج وحید (RAX) عزیز هم بابت تهیه و ارسال این بازی ها تشکر می کنم…🙂

  33. mahdyzekh
    دسامبر 11, 2008 در 11:02 ق.ظ.

    سلام آقای حسین اسدی
    می خواستم ببینم الان 87/9/19 هست قیمت آخر دی وی دی های بازی در صورتیکه کل مجموعه را بخریم چند می افته و هزینه پستش به شهرستان مثلا بابلسر چقدر میشه؟
    در ضمن فیلمهای موجودی که گفتید آیا روی umdهست یا dvd و قیمتاشون در صورت خرید زیاد چند است ؟
    پاسخ:
    سلام برادر…
    الان که ساعت 11:41 دقیقه شب و روز شنبه 21 آذر هست قیمت ها همون 400 تومان اشتراکیه!🙂
    هزینه پست هم تو اون لیست توضیح داده شده (اضافه شده) ….و برای تمام نقاط ایران و از جمله بابلسر یکسان محاسبه می شود. 🙂
    نمی دونم در باره کدوم فیلم ها صحبت می کنید! اما من 500-600 تا فیلم 2007-2008 البته نسخه DIVX دارم که معمولا هر 6 تا تو یه دی وی دی و با قیمت هر دی وی دی 400 تومان (اینم به صورت اشتراکی و دوستانه)در صورت تمایل می تونم براتون رایت کنم… 😉

  34. محمد
    دسامبر 4, 2008 در 4:40 ب.ظ.

    سلام
    خسته نباشید بازیهای جدید اضافه نشد؟
    با تشکر و مر30
    راستی توی کدوم بخش میتونم سوالتم رو بنویسم و جوابشو بگیرم{سوالت مربوط به psp}
    بازم ممنون
    پاسخ:
    تا آخر هفته…..
    تو» پرسش و پاسخ » یا «قسمت دیدگا ها » در هر کدوم از برنامه ها که تا حالا معرفی شدند! برای حرف های دیگر هم کافی شاپ! با کلمه عبور 112233

  35. نوامبر 21, 2008 در 7:12 ب.ظ.

    هزینه تهیه اشتراکی بازی ها حذف شد!
    قیمت ها به 400 تومان کاهش پیدا کرد.
    بازی های جدید تا دو هفته آینده به لیست اضافه می شود.

  36. محمد
    نوامبر 16, 2008 در 9:52 ب.ظ.

    سلام یه سری به لینک زیر بزنید این بازی های جدید مورد نظر من بود.اگرundercover هم بود به لیست اضافه کنید.راستی فکر کنم تو سایتتون بازی هایی که می خواد واسه psp بیاد رو زدید.ولی یه سری به لینک زیر بزنید
    http://pixel385.com/psplist.html

  37. محمد
    نوامبر 15, 2008 در 8:22 ب.ظ.

    سلام. درسته قیمت بازی ها عالیه ولی شما زیاد واسش تبلیغ نکردید من 2 ماه پول اضافم رو می خواستم حدود 6 یا 7 تا dvd سفارش بدم ولی گفتم شاید دیگه سایتو ول کردید.منم گفتم شاید پولم بره هوا(نه اینکه منظورم با شما باشه.گفتم شاید متوجه نشید من درخواست دادم)من انشا الله از سه شنبه واستون تبلیغ می کنم.البته اگه مایل به ادامه کار باشید.ولی قبول داشته باشید با اون لیست تعداد سفارش ها کم خواهد بود.شما بهترین قیمت واسه این کار رو دارید.ولی تبلیغاتتون کمه(که اگه بخواید میتونم در حد توانم توی سایتها اگهی بدم)2 لیست یکم قدیمیه
    راستی هنوز بازی هارو مثل قبل می فروشید دیگه؟اگه می خواید در خواست دانلود بدید من بزارم واسه بعد از دانلود تا بازی های بیشتری بخرم.ممنون مرسی
    درباره فیلم قیمتتون عالیه ولی من به فایل های iso فیلم علاقه بیشتری دارم.چون چند تا فیلم مثله wanted رو با کیفیت عالی و زیر نویس تبدیل کردم ولی کیفیتش زیاد حال نداد.واسه همین دنبال فایل iso فیلم هستم.
    پاسخ:
    سلام….
    تا یه ماه دیگه 10بازی جدید و برتر به لیست اضافه میشه…
    قیمت بازی ها رو هم هر دیسک 400 تومان میدم! (قیمت ها رو تو جدول بالا رو تو اولین فزصت ویرایش می کنم)
    نیازی به تبلیغ نیست…. الان با جستجوی فروش بازی پی اس پی اینجا تو صفحه اوله!(گوگل)
    در ضمن من این کارو به خاطر منافع مادی انجام نمی دم…. پس نیازی هم به تبلیغ ندارم! (دستت درد نکنه… زحمت نکشید )
    البته من منکر قدرت تبلیغ نیستم (برای نمونه) شما با تبلیغ می توانید یک دی وی دی رو تا 1500-2000 تومان هم بفروشی!!

    با کمی جستجو می توانید فروشنده های فیلم های ایزو پی اس پی رو تو نت پیدا کنید…
    در ضمن در مورد آخر بستگی داره شما با چه برنامه ای و چه سیستم کدینگ و چه کیفیتی فیلم خودتون رو تبدیل کرده باشید.
    از اینکه به وبلاگ خودتون توجه دارید سپاس گذارم….😉

  38. محمد
    نوامبر 11, 2008 در 3:51 ب.ظ.

    ببخشید دوباره می نویسم ولی یه در خواست دارم
    می شه همین برنامه رو در مورد umd film
    اجرا کرد؟ یعنی فایلهای iso رو شما دانلود و واسه فروش اشتراکی بذارید؟
    من خودم خیلی علاقه دارم ولی به دو دلیل که خیلی ها همین وضعیت رو دارن نمیتونم:
    1: اینترنت dial up
    2:سایر سایتها میذارن واسه فروش ولی ادم باید میلیاردر باشه(هر dvd هزار تومان/توی هر dvd یک فیلم/حداقل سفارش ده عدد)
    اگه راه بندازید من خودم کلی تبلیغ می کنم.مطمن(فکر کنم اشتباه نوشتم) هستم که با این وضعیت حتما کار تون میگیره
    پاسخ:
    سلام…. خوب پیشنهاد شما برای umd film جالبه… اما متاسفانه استقبالی ازش نمیشه….
    برای مثال با وجود قیمت مناسب برای خرید بازی های پی اس پی در دوماه گذشته هیچ کس سفارشی نداده!

    در مورد فیلم ها نمی دونم منظور شما umd film بود یا فیلم های دی وی دی اما بنده در حدود 500-600 تا فیلم روز 2007-2008 دارم همچنین مقداری سریال و چند مجموعه دیگر…. چنانکه شما تمایل دارید انها رو داشته باشید می توانم هر فیلم رو در حدود 70 تومان! تقدیم شما کنم که شامل 6 فیلم DivX با کیفیت DVD Rip بر روی یک DVD می باشد…
    (هر دی وی دی فیلم در حدود 400 تومان که شامل هزینه های رایت و دیسکت خام هم می شود)
    در مورد پیشنهاد اخر شما هم علاقه ای به فروش (برای سود ) ندارم همین که شما دوستان بتوانید با کمترین هزینه ها به فیلم و بازی های مورد علاقه خودتان برسید برای من شادی بخش است…

  39. محمد
    نوامبر 11, 2008 در 3:31 ب.ظ.

    سلام بالاخره جواب دادید ممنون
    اگه میشه همه بازی های جدید رو اضافه کنید بازم ممنون
    تو این مدت کلی سر زدم وخبری نشد
    واقعا خوشحال شدم
    از اینکه جواب دادید ممنون
    راستی n+
    رو خودم دانلود کردم(با dial up) شما زحمت نکشید دیگه

  40. محمد
    اکتبر 20, 2008 در 6:26 ب.ظ.

    دیگه قصد اپدیت ندارید؟
    بازی های جدید زیادی اومده!!!!!!!!!!!!
    اگه میشه:
    +n
    عکس های کوچکی از هر بازی در قالب یک فایل بگذارید
    واقعا ممنون
    راستی میشه ادرس بدید بیایم همونجا بگیریم دیگه پست این وسط سود نکنه!!!!!!!
    آخه 1400 پول 2 تا (و یک.سوم) dvd
    جدی میگم
    به امید اپدیت دوباره
    پاسخ:
    اره دیگه باید آپدیت بشه…. میشه حضوری هم تحویل داد…. (گذاشتن قرار در یک روز بارانی)
    اون عکس ها هم تو دی وی دی ها رایت میشه….. تو نت هم اپلود می کنم

  41. psn
    سپتامبر 26, 2008 در 1:16 ب.ظ.

    منظورت از مشخصات کامل فیش واریزی چیست؟

  42. WAr
    سپتامبر 26, 2008 در 12:59 ب.ظ.

    Killzone

  43. psp.websun.biz
    سپتامبر 19, 2008 در 2:55 ق.ظ.

    به جای اینکه مردم رو واسه ی دو تا بازی بچابین لینکشو بذارید تا خدمون دانلود کنیم
    پاسخ:
    سلام….. به امید روزی که با گسترش خطوط پرسرعت اینترنت هیچ بازی و برنامه ای در نت فروخته نشود!
    در مورد لینک بازی ها یا کمی جستجو در اینترنت یه راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.

  44. Gunner
    اوت 14, 2008 در 12:51 ب.ظ.

    راستی این لینکش کو؟
    {پوستر بازی های PSP پی اس پی عرضه شده: دانلود از راپید (+)}

  45. Gunner
    اوت 12, 2008 در 9:40 ب.ظ.

    یه سؤال:
    بازی Patapon نسخه انگلیسی هست دیگه؟
    پاسخ:
    بله!

  46. H03EIN
    اوت 8, 2008 در 7:09 ب.ظ.

    2008/08/08 :Update
    20بازی جدید به لیست اضافه شد!

  47. اوت 1, 2008 در 6:25 ب.ظ.

    سلام خسته نباشيد دوست گرامي با تشکر از توجه شما لينک شما هم در لينکدوني ما قرار گرفت موفق باشيد

  48. ژوئیه 29, 2008 در 11:32 ب.ظ.

    سلام خسته نباشيد دوست عزيز وبلاگ پر محتواي داريد اگر مايليد با هم تبادل ليتک داشته باشيم لينک ما را با نام اخبار ايران در وبلاگ خود اضافه کنيد و لينک خود را براي ما بفرستيد
    با تشکر

  49. محمد رضا
    ژوئیه 23, 2008 در 11:04 ب.ظ.

    مهلت در خواست تموم شده؟ می توان دوباره سفارش داد؟
    تو رو خدا بازی های تازه و جدید هم اضافه کنید.

  50. محمد رضا
    ژوئیه 23, 2008 در 10:46 ب.ظ.

    بازیه final fantsy و silent hill رو قرار بدید برای فروش منتظرم.
    من الان دو تا dvd می خواهم سفارش بدم فقط نمی دونم کی شما اون دو تا رو اضافه میکنید که بتونم 3 تا dvd سفارش بدم.

  51. علیرضا
    ژوئیه 22, 2008 در 8:39 ق.ظ.

    سلام
    آیا امکانش هست با دو تا psp مثلا بازی فوتبال با هم بازی کرد؟ اگر امکانش هست لطفا توضیح بدید.
    برای ارسال بازی برای آرشیوتون تا آخر هفته سفارشمو می فرستم بعدش راهنمایی کنید که چجوری براتون بفرستم.
    موفق باشید

  52. امید
    ژوئیه 14, 2008 در 2:51 ب.ظ.

    سلام.مرسی از سایت خوبتون. من میخواستم بدونم که قیمت psp تو دبی چنده؟ اصلا میارزه از اونجا 1دونه بیارم؟

  53. عليرضا
    ژوئیه 8, 2008 در 10:25 ق.ظ.

    با عرض سلام و خسته نباشيد
    1) لطفا بخشی را به معرفی و نقد بازی اختصاص بدید.
    2) اگر بخواهید میتونم براتون بازی بفرستم تا تو آرشیو قرار بدید ( البته فقط برای اینکه آرشیوتون پربارتر بشه)
    از راه اندازی فروش اشتراکی بسیار ممنونم.
    پاسخ:
    سلام….
    1. بخشی به عنوان پیشنهاد بازی در روز های آینده به وبلاگ اضافه میشه…
    2. بله بسیار عالیه… لیست خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید!
    در ضمن سفارش دانلود چند بازی جدید رو هم داده ام که به زودی به لیست اضافه می شوند.

  54. ژوئیه 7, 2008 در 3:44 ب.ظ.

    ايول حسين!!!!خيلي حال كردم.بيش از حد!بدون كمك تو شايد تا آخر عمر نميتوانستم وردپرس رو باز كنم.و مجبور بودم توي يك هاست وبلاگ بسازم كه اونجوري خوشم نمياد!ايــــــــول.وبم اپديته بيا تو
    پاسخ:
    سلام…. خوشحالم من که کاری نکردم سایر دوستان زحمت کشیدند…

  55. ژوئیه 6, 2008 در 10:39 ب.ظ.

    سلام…. در وبلاگ خودتان پاسخ دادیم!

  56. ژوئیه 6, 2008 در 10:16 ب.ظ.

    وب 3 منظورتون چيه؟
    ميشه يو آر ال بديد؟
    خيلي خوشحال ميشم اگه وردپرس باز شه.همش اين پيغام رو ميده:
    Connection Interrupted
    ———————-
    The connection to the server was reset while the page was loading.
    —————————–
    The network link was interrupted while negotiating a connection. Please try again

  1. مارس 13, 2009 در 2:49 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

