خانه > PSP, اخبار پی اس پی > سری جدید پی اس پی مدل 3001

سری جدید پی اس پی مدل 3001

در اینترنت خبر های از نسل بعدی پی اس پی منتشر شده است.که سری PSP-3001 لقب گرفته اند. پس فعلا عنوانی به نام PSP2 نخواهیم داشت!

مشخصات سری جدید پس اس پی 3000

مشخصات تست FCC سری جدید پی اس پی مدل 3000

نکته ای که جلب توجه می کند نام گذاری این سری به عنوان PSP-3001 است

یکی از عکس های تقلبی منتشر شده PSP2

یکی از عکس های تقلبی منتشر شده PSP2

دیگر عادت کرده بودیم که هر روز یک عکس Fake (تقلبی) از PSP2 در اینترنت منتشر می شد. که ساخته و پرداخته خیالات ذهن نقاش آن بود! از امکانات سری جدید می توان به وجود میکروفن داخلی در آن نام برد. هنوز شرکت سونی اطلاعاتی از این سری را به صورت رسمی منتشر نکرده است. و اطلاعات ذکر شده نیز در سایت های خبری آمده است.

مشخصات برچسب زیر باطری در پست دستگاه سری 3000

مشخصات برچسب زیر باطری در پست دستگاه

همچنین در سایت سازمان معتبر FCC ( اتحادیه مخابرات فدرال امریکا) نیز اطلاعاتی از تست این سری PSP-3001 موجود است… لینک (+)

بیشتر بدانیم:

لوگو ات�ادیه مخابراتی فدرال آمریکا

آيا مي دانيد،علامت FCC كه معمولا روي سخت افزارهاي رايانه اي قرار دارد،به چه معناست؟ اگر كي بورد يا ماوسي كه الان داريد با آن كار مي كنيد، برگردانده و به پشت آنها نگاهي بيندازيد،حتما اين علامت را پشت آنها مي بينيد. FCC مخفف Federal Communications Commission است كه يك آژانس دولتي است.اين آژانس به طور مستقيم به كنگره آمريكا درارتباط است و درسال 1934 تاسيس شده و عهده دار تنظيم و منظم سازي امواج و ارتباطات راديو،تلويزيوني،ماهواره اي و كابلي ايالات مختلف امريكا و بين المللي و جلوگيري ازتداخل آنهاست. وجود اين علامت روي سخت افزار، تضمين مي كند كه عملكرد اين دستگاهها موجب ايجاد تداخل درعملكرد ساير دستگاههاي الكترونيكي نزديك،نشده و دستگاه مورد نظرنيزبراثر انتشار امواج ساير ادوات و سخت افزارها،دچار مشكل و اختلال نمي شود. اين كميسيون داراي دفاتر و بخشهاي مختلفي است كه برخي ازآنها عبارتنداز:دفتر امور مشتركان و موارد دولتي دفتراجرايي دفتر بين المللي دفتر رسانه ارتباطات بي سيم دفتر خدمات كابلي داره روابط رسانه اي اداره بازرسي و… اطلاعات بيشتر و خواندني را مي توانيد از اين سايتها پيدا كنيد: http://www.fcc.gov      http://wireless.fcc.gov   منبع: روزنامه عصر ارتباط

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

  1. mina
    دسامبر 19, 2009 در 11:26 ب.ظ.

    اسم اون موبایلی که توی فیل استپ آپ 2 هم دست دختر و هم پسره هست چیه و چه مدلیه؟ اگر به من بگید لطف زیادی کردید.( ایا موبالی دایم که LCD اون مثل همین گوشی 180 درجه بچرخه؟ بازهم ممنون

    • mina
      دسامبر 19, 2009 در 11:32 ب.ظ.

      بابت غلط املای معذرت چون دیر وقته و خوابم هم میاد ولی اگر بتونین اون فیل رو ببینین و مدل گوشی روبه من بگین هزار بار تشکر میکنم.

  2. farshad
    اوت 26, 2009 در 1:42 ب.ظ.

    برای کپی کردن برنامه های منتشر شده در پی اس پی 2000 اسلیم هر کاری کردم نتونستم اجرا کنم برنامه های مختلف را در قسمت های مختلف پی اس پی کپی کردم مثل game 150 ، game5xx ، game ، system چه کار کنم برای کپی کردن برنامه ها آیا شما برنامه های پی اس پی را موجود دارید با راهنمایی نصب یا راهی برای صحبت با شما وجود دارد
    از نرم افزار های منتشر شده از شرکت های T20 و پرتو استفاده کرده ام
    با تشکر لطفا من را راهنمایی کنید تلفن من 09357453542

  3. ژوئن 23, 2009 در 3:23 ب.ظ.

    با سلام خدمت شما من بار دومم که از شما سوال می پرسم.واقعا من نمیدونم چطوری از شما بابت این سایت خوبتون تشکر کنم :به هر صورت هرچی از شما و سایتتون تعریف کنیم کم گفتیم………
    من از شما در مورد پی اس پی 3000 سوال داشتم .راستش رو بخواهید من العا می خواهم یک پی اس پی بخرم و در حدود 200 تومان هم دارم و می خواهم از قشم بخرم چون ما در بندر عباس هستیم .و میخواهم که شما زحمت بکشید و به سوالاتم پاسخ دهید..
    اولین سوال من اینه که ایا 3000 بخرم با پولی که دارم یا اسلیم را بخرم البته زیاد به پولم توجه نکنید میتونم زیادش بکنم مثلا تا 225 تومان و میخواهم بدونم اگر 3000 را بگیرم اگر بخواهم بازی بگیرم باید ارجینالشو بگیرم یا نه.
    و ایا 3000 کپی خور میشه یا نه اگر هم میشه قیمت کپی خور کردن چقدر است حتما قیمت را ذکر کنید هرچند در اینده کپی خور بشه.من در سایت های دیگه از کپی خور شدن 3000 زیاد شنیدم ولی چون به شما اطمینان دارم میخواهم از شما پاسخم را دریافت کنم.
    سوال بعدیم اینه که اگر نتونستم 3000 را بگیرم چه پی اس پی را بگیرم برام تمام مشخسات این پی اس پی که بعد از 3000 میخواهم بخرم را برام ذکر کنید اگر میتونید.ممنون میشم اگر قیمتش رو هم برام بگین چون میدونم که میدونین چون خیلی وقت که اومده…………………………………………………………………………………

    راستی من هم طرفدار اقای موسوی هستم اون پرچم بالای سایت رو مشاهده کردم راستی نه یک وقت فراموش کنید و به این تظاهرات برید و خدای نکرده یک صدمه ای ببینید چون دیگه اون وقت هیچ کس نیست که به سوالات ما پاسخ دهد.بازم ازتون ممنونم بابت همه چی ()()()()())(()()()()()()()()()()()()×÷×÷×÷×÷×()()×÷^٪﷼#@ مر30

  4. نوامبر 30, 2008 در 11:09 ب.ظ.

    خسته نباشید من فیلم استپ اپ 2 رو دی وی دی شو دارم یه گوشی موبایل مثل psp 3001 داره میخاستم بدونم اون psp موبایل نیست؟ جدیدن psp mobil هم اومده به بازار
    پاسخ:
    جناب joker قبلا رفع ابهام کردند…. و psp mobil وجود خارجی نداره…..

  5. amir
    نوامبر 18, 2008 در 1:48 ب.ظ.

    تو فیلم american pie BETA HOUSE هم پسره psp داره !!!!
    پاسخ:
    سلام….. وای چه فیلم بدی بود….!

    • ژوئن 3, 2009 در 1:34 ب.ظ.

      Na baba rast migi?

  6. joker
    نوامبر 7, 2008 در 9:36 ب.ظ.

    منم فیلمه استپ اپ 2 رو دیدم
    ولی باید به ارزتون برسونم اون تی موبایله …T mobil
    پاسخ:
    سلام….. بله حتما ایشون با یه دستگاه دیگه انو اشتباه گرفتند! (البته خودم فکر می کردم با PMP اشتباه گرفته بود. باید بشینم و فیلمشو ببینم)

  7. sepehr
    نوامبر 6, 2008 در 5:03 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز.میشه آموزش ریختن تم های ctf رو همراه باعکس با پلاگینش برای ایمیلم بفرستی؟به خدا نمیفهمم و گیج شدم.آخه من 5 روزه که پی ای پی خریدم.مدلش هم اسلیم هست.
    پاسخ:
    سلام… متاسفانه به علت کمبود وقت تو آپدیت این وبلاگ موندم ! شرمنده😦

  8. حمید
    اکتبر 28, 2008 در 12:18 ب.ظ.

    من خودم تو فیلم step up2 پی اس پی 2 رو دیدم.بورو نگاه کن خودت متوجه میشی گلم.
    پاسخ:
    سلام… بازم میگم هنوز پی اس پی 2 وجود خارجی نداره…. من این فیلم رو رو هاردم دارم اما وقت نکردم نگاهش کنم میشه بگید زمان رویت پی اس پی 2 (برحسب دقیقه و ثانیه موجود در فیلم) در کدام لحظه بوده است؟

  9. علیرضا
    اوت 18, 2008 در 2:48 ب.ظ.

    در نمایشگاه E3 امسال هیچ خبری از psp-3001 وجود نداشت واین حقه برای سر کار گذاشتن شرکتهای جز بود.
    پاسخ:
    بله تو E3 خبری نبود! اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه نقشه های برای سری جدید پی اس پی داره….
    الیته هنوز که چیزی ساخته نشده. چی رو نشون می داد؟ فعلا معتبر ترین خبر از این سری همون لینک FCC هست و بس!
    منمون

  10. اوت 17, 2008 در 2:26 ب.ظ.

    @satrap @
    سلام…. هنوز جزئیات PSP-3001 اعلام نشده!

    برنامه که یه پلاگینی هست برای اینکار ولی من نتونستم با اون کار کنم…..
    خواستی از اینجا دانلودش کن :
    http://www.4shared.com/file/58039359/16b00594/newsinsideorgFUSA_v10b047.html
    منمون میشم اگه موفق شدی به من هم اطلاع بدی!

  11. اوت 16, 2008 در 9:49 ب.ظ.

    آقا يه برنامه داري كه بازي توي پي اس پي اسليم بشه توي تلويزيون معمولي اجرا كرد.آخه فقط فايل ها رو مثل:آهنگ رو نشون ميده ولي بازي و برنامه رو اجرا نميكنه…خواستم بدونم برنامه اي هست كه اجرا كنه؟؟؟؟

  12. اوت 16, 2008 در 3:15 ب.ظ.

    ايول بابا…اين بازي هاي PS3 هم ميكشه مگه نه؟؟؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

