خانه > اخبار پی اس پی > صدای پای پی اس پی 3000 نزدیکتر می شود

صدای پای پی اس پی 3000 نزدیکتر می شود

تصویر منتشر شده پی اس پی سری 3000

تصویر منتشر شده پی اس پی سری 3000

میکروفن داخلی و صفحه نمایش LCD با کیفیت بالاتر از ویژگی های جدید این سری به حساب می آید. قرار است در ماه 14 اکتبر میلادی (23 مهر ماه 87) پی اس پی سری جدید PSP-3000 Announced در اروپا و آمریکای شمالی توزیع شود.

تصاویر منتشر شده از رنگ بندی پی اس پی های جدید

تصاویر منتشر شده از رنگ بندی پی اس پی های جدید

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

  1. پریسا
    سپتامبر 3, 2011 در 10:59 ق.ظ.

    سلام.رنگ دخترونه نداره psp؟؟؟

  2. شایان
    ژوئن 2, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    satrap :
    ايول بابا….عجب چيزيه…..

  3. محمد
    ژانویه 7, 2010 در 12:51 ب.ظ.

    من یک psp3000بخرم ایا فروشنده کبی خورش میکنه یا نه زود ووووو ایا بازی خدایجنگ 3 هم هست برای ان یاmodern warfare2چطور

    • emadcs
      ژوئن 5, 2010 در 7:12 ب.ظ.

      سلام
      آره خود فروشنده می تونه ک÷ی خور کنه
      فقط تاکید کنین که می خواین پی اس پی 3000 تون حتماً کپی خور بشه
      بازی GOD OF WAR1 هست ولی 3 هنوز نیومده
      modern warfare2 هم نیست واسه پی اس پی

  4. phoenix
    اکتبر 21, 2009 در 7:11 ق.ظ.

    tavajoh tavajoh agha ye khabare daste aval nemidonam shenidin ya na baraye psphaye nasle jadid ke nime hak shode va age khamosh ya birik beshe dige nemishe kari barashon kard ,ye 2mahe ye memorihi amade az sherkate sony 256mb ke bad az pak shodane ungrade dastgah bad az khamosh shodan ya …, ono mizari to dastgah va bad az anjam dadane yek seri dastorat khodet dobare ungradesh mikoni va mishe mesle roze avalesh (yani hak shode tamam) agha lotfan saritar be in mozo residegin konin bebinin haghighat dare ya na chon man khodam memorisharo didam , age ok bashe dige hich moshkeli nist lotfan saritar ke fekr konam baraye hame hayatiye , rasti man az mashhadam , az veblage alitonam moshakeram

  5. عصمت الله جلالی
    سپتامبر 1, 2009 در 3:57 ب.ظ.

    سلام من می خواهم یک دانهpsp3000می خواهم بدانم قیمت ان با تمام وسایل ان یعنی مجهز چند است و در بازارهای ایران پیدا می شود و همچنان psp2000 در ایران پیدا می شود وقیمت ان چند است و در کدام فروشگاه ایران پیدا می شود از شما خواهش می کنم
    جواب انرا زود تر بدهید چون من وقت زیاد ندارم تا در اینترنت باشم جواب انرا به امیل من بفریستید{خواهشانه}
    با تشکر.

  6. مه 21, 2009 در 12:34 ب.ظ.

    man dar emarat zendegi mikonam aya toye eamarat kopi khor ast

  7. مه 21, 2009 در 12:33 ب.ظ.

    man yek psp 3000 kharidam aya mitavanam bazi ra dar memoriam konamo bazi konam?

  8. علی
    ژانویه 29, 2009 در 12:05 ق.ظ.

    سلام ببخشید من می خوام psp3000 بخرم کی کپی خورش تو ایران وارد میشه حدود قیمتش چقدر؟ تاکی باید صبر کنم

  9. Hamed
    دسامبر 19, 2008 در 11:07 ق.ظ.

    salam man mikham PSP-3000 bekharam. site khoubi ro mishnasi ke betunam bekharam?
    پاسخ:
    کمی صبر کنید….! تا مشخص بشه (که تو ایران هم کپی خور میشه یا نه!)

  10. دسامبر 11, 2008 در 11:26 ب.ظ.

    سلام
    من 1 قرنه که سایت شما رو لینک کردم چرا شما سایت منو اضافه نمیکنید؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام…. حاجی! هم اکنون شما لینک شدید!

  11. نوامبر 20, 2008 در 11:01 ب.ظ.

    سلام
    فکر میکنید تا تابستون کپی خور شه؟
    راستی لینک سایتم با عنوان «اولین وب هواداران اسپلینتر سل» لینک کنید تا تبادل لینک کنیم.
    راستی تو این لینک میگن پی اس پی 3000 خرابکاری کرده! درسته؟
    با تشکر
    ……
    لینکی که گفتم:
    http://www.bazinama.com/message/showthread.php?t=4846&page=84
    پاسخ:
    سلام… منظورتون تابستون سال بعده؟! (تا اون موقع کی مرده کی زنده!)
    برای تبادل لینک هم در اولین فرصت من لینک شما رو قرار می دم و ….
    منظور از خرابکاری اینه که: مشکلاتی برای صفحه نمایش ال سی دی این سری پیش آمده و سونی گفته که فعلا باید کاربران با آن کنار بیایند!🙂 که بعدا به طور مفصل (درست نوستم؟) به آن خواهیم پرداخت…

  12. samir
    نوامبر 7, 2008 در 1:24 ق.ظ.

    سلام خسته نباشید» بابا من مردم از بس صبر کردم// حالا این 3000 اومد بازار ایران؟؟ یا باید بارم صبر کرد؟ حالا اگه اومده چنده؟
    هک شده؟ خواهش میکنم جواب بدین متشکرم
    پاسخ:
    سلام به روی گل ماهتان!😉
    ایران تک و توک اومده … اما هنوز هک نشده! پس اگه بخرید هم نمی توانید بازی کپی روش اجرا کنید…
    اندکی صبر سحر نزدیک است🙂

  13. finchi
    اکتبر 11, 2008 در 1:02 ب.ظ.

    من با كلي دردسر بلاخره ديروز اسليم گرفتم ولي با حرف شما دلم چركين شد.كاشكي يكم ديگه باز صبر ميكردم.حالا به نظرتون ضرر كردم؟
    از وبلاگ خيلي خوبتون ممنون.
    پاسخ:
    مبارکه….! همون که اون فت لعنتی! رو تونستی پس بدی خودش یه موفقیت بزرگه…. اگه بخوای صبر کنی که هیچ وقت نباید چیزی رو بخری دل چرکین نباش حالشو ببر!

  14. samir
    سپتامبر 27, 2008 در 4:35 ب.ظ.

    سلام
    میشه یکی منو کمک کنه؟PSP 3000 چنده؟
    حالا معمولا چند روز بعد از توزیع در اروپا به ایران میاد؟
    مرسی
    پاسخ: تا همون 23 مهر صبر کنید تا وارد بازار جهانی بشه… نهایتا تو ایران با اختلاف یکی دو ماه عرضه میشه… البته چیزی که الان مورد بحثه و همه اینه که گروه الکس بتونه سریع اونو هک کنه ! (مثل اسلیم)
    قسمت هم انور آب نزدیک به 200 دلار که تو ایران هم شاید اوایل عرضه اون ده هزار تومانی از اسلیم گرونتر به فروش برسه

  15. samir
    سپتامبر 27, 2008 در 10:04 ق.ظ.

    aga bebakhshid in psp 3000 chande {mogeie ke be bazar omad}

  16. صالح
    سپتامبر 13, 2008 در 10:54 ق.ظ.

    من می خوام یک psp بخرم ، slim بگیرم یا منتظر 3000 باشم؟
    پاسخ:
    سلام…. تا آبان ماه این سری وارد بازار می شود. کمی صبر کنید و اگه کپی خور شد در خرید PSP-3000 شک نکنید!

  17. سپتامبر 8, 2008 در 4:49 ب.ظ.

    سلام دوست عزیزم.
    خوبی چه خبر؟
    ما نیستیم راحتین.
    اقا من دوباره اومدم یه خونه تکونی کردم و دوباره شروع کردم.
    در ضمن اگه ارزون بشه یکی از اینا میخرم😉
    پاسخ:
    سلام….. کجایی برادر؟
    همش یکی!! بابا خسیس بازی درنیار ….🙂

  18. اوت 29, 2008 در 6:14 ق.ظ.

    سلام
    من رنک توی گوگل 3 ودارای امار روزانه +7000هستم.
    میخواستم با شما تبادل لینک کنم.چه کار کنم استاد؟
    پاسخ:
    لینک شما اضافه شد…. شما هم به عنوان «مرکز پی اس پی» ما را لینک کنید.

  19. titan
    اوت 29, 2008 در 2:14 ق.ظ.

    salam agha mohammad. ma ye site zadim mikhastam bedoonam age dos dari ba ma hamkari bokon. montazeretam.be idm javabeto befrest.babye

  20. اوت 27, 2008 در 10:13 ب.ظ.

    با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرستيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : آريا موبايل دات نت
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام… انجام شد.

  21. اوت 24, 2008 در 2:10 ق.ظ.

    سلام
    من شما رو لینک کزدم
    شما هم اگر موافق بودید لینک کنید.

  22. اوت 21, 2008 در 10:29 ب.ظ.

    کیفیت LCDپی اس پی 3000 از اسلیم هم بالاتره؟

    • arian
      مارس 19, 2009 در 2:44 ب.ظ.

      آره خیلی بالاتره

  23. اوت 21, 2008 در 9:21 ب.ظ.

    ايول بابا….عجب چيزيه…..

  24. ابراهیم
    اوت 21, 2008 در 12:20 ب.ظ.

    آفرین. واقعا سریع مطالب تون رو به روز می کنید.

  1. فوریه 10, 2009 در 1:07 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

