خانه > PSP, اخبار پی اس پی > پی اس پی 3000 هک شد PSP-3000 Hacked

پی اس پی 3000 هک شد PSP-3000 Hacked

باطری های فوق فاقد کارایی بر روی مدل های سری 3000 و سری جدید (مادربورد) 2000 هستند. و تا کنون این سری ها هک نشده است.

در اینترنت خبر هایی مبنی بر احتمال هک ( کپی خور ) شدن سری جدید پی اس پی 3000 منتشر شده است. برای این کار از وسیله ای به نام LITE BLUE TOOL به عنوان باطری سرویس (مانند همان کاری که باطری پاندورا انجام می داد) استفاده می شود. که در حال حاضر به قیمت30 تا 35 دلار در فروشگاهای اینترنتی (خارج از ایران) به فروش می رسد.

باطری نجات بخش برای طرفدارن PSP-3000

باطری نجات بخش برای طرفدارن PSP-3000

لینک منابع: ( + + ) لینک خرید از سایت های خارجی ( + + )

  1. last lycan
    نوامبر 15, 2009 در 3:15 ب.ظ.

    salam ..bebkashid ke englisi type mikonam ..
    man ye psp-3004 daram ke sare kale shagh bazi file haye toye flash0 ro avaz kardam va alan psp darhale boor shodan hang mikone
    age az dostan har ki mitone be man komaki kone mamnon misham
    bazam bekhashid ke englesh neveshtam

    mamon

  2. محسن
    نوامبر 10, 2009 در 5:57 ب.ظ.

    چگونه می توان فهمید که پی ای پی ما اسلیم است یا فت ؟

    با تشکر

  3. danial
    اکتبر 12, 2009 در 7:00 ب.ظ.

    با سلام . من یک پی اس پی3004دارم که بریک شده و روشن نمیشه وسیستم ان بالا نمی اید باید چی کار کنم درست بشه؟
    پاسخ:
    سلام… متاسفانه فعلا نمیشه کاری کرد… صبر کنید تا ببینیم هکرها می توانند روش پاندورا را در این سری قابل اجرا کنند یا نه.

  4. محسن
    اکتبر 8, 2009 در 12:26 ق.ظ.

    با سلام
    چرا در psp سری 3000 امکان ورود به منوی ریکاوری را نداره من از روشی که توی سایت بود رفتم اما انجام نشد و من نتونستم به منوی ریکاوری برم.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام…. برای اینکه پی اس پی 3000 به طور کامل هک نشده و منوی ریکاوری نداره، برخلاف تمام مدل های 1000 و مدل های قدمی 2000 که بر روی آنها فریمور دستکاری شده نصب می شود. در تمام پی اس پی های 3000 و مدل های جدید 2000 با استفاده از یک حفره امنیتی در نسخه 5.03 فقط امکان اجرای بازی ها وجود دارد

  5. اوت 28, 2009 در 9:00 ب.ظ.

    پی اس پی من دکمهای هم و والم ان خراب شده بم بگین چکار کنم

  6. ژوئن 23, 2009 در 3:25 ب.ظ.

    با سلام خدمت شما من بار دومم که از شما سوال می پرسم.واقعا من نمیدونم چطوری از شما بابت این سایت خوبتون تشکر کنم :به هر صورت هرچی از شما و سایتتون تعریف کنیم کم گفتیم………
    من از شما در مورد پی اس پی 3000 سوال داشتم .راستش رو بخواهید من العا می خواهم یک پی اس پی بخرم و در حدود 200 تومان هم دارم و می خواهم از قشم بخرم چون ما در بندر عباس هستیم .و میخواهم که شما زحمت بکشید و به سوالاتم پاسخ دهید..
    اولین سوال من اینه که ایا 3000 بخرم با پولی که دارم یا اسلیم را بخرم البته زیاد به پولم توجه نکنید میتونم زیادش بکنم مثلا تا 225 تومان و میخواهم بدونم اگر 3000 را بگیرم اگر بخواهم بازی بگیرم باید ارجینالشو بگیرم یا نه.
    و ایا 3000 کپی خور میشه یا نه اگر هم میشه قیمت کپی خور کردن چقدر است حتما قیمت را ذکر کنید هرچند در اینده کپی خور بشه.من در سایت های دیگه از کپی خور شدن 3000 زیاد شنیدم ولی چون به شما اطمینان دارم میخواهم از شما پاسخم را دریافت کنم.
    سوال بعدیم اینه که اگر نتونستم 3000 را بگیرم چه پی اس پی را بگیرم برام تمام مشخسات این پی اس پی که بعد از 3000 میخواهم بخرم را برام ذکر کنید اگر میتونید.ممنون میشم اگر قیمتش رو هم برام بگین چون میدونم که میدونین چون خیلی وقت که اومده…………………………………………………………………………………

    راستی من هم طرفدار اقای موسوی هستم اون پرچم بالای سایت رو مشاهده کردم راستی نه یک وقت فراموش کنید و به این تظاهرات برید و خدای نکرده یک صدمه ای ببینید چون دیگه اون وقت هیچ کس نیست که به سوالات ما پاسخ دهد.بازم ازتون ممنونم بابت همه چی ()()()()())(()()()()()()()()()()()()×÷×÷×÷×÷×()()×÷^٪﷼#@ مر30

    پاسخ:

    سلام…. برجناب مهرداد😉
    اینجا تو پایتخت! پی اس پی 3000 قیمتش از 205 ~210 هست تا 250~260 تومان بستگی داره از کجای شهر بخرید.
    الان پی اس پی 3000 نصفه و نیمه کپی خور شده و بازی ها توش اجرا میشن! من اگه جای شما بودم همین پی اس پی 3000 رو میگرفتم. بازی های رو هم می توانید از فروشگاه ما با حداقل قیمت ممکن تهیه کنید🙂
    آموزش کپی خور کردنش هم تو بازی سنتر هست کار خاصی نیست با کمی همت و تلاش….
    ×××××××××××××
    نه حواسم هست…! البته دوبار الکی الکی جو گیر شدیم و رفتیم😐

  7. ژوئن 22, 2009 در 4:38 ب.ظ.

    ——- —————————- in the name of god ………………………………………
    با سلام خدمت شما -;::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    من از شما برای این وب سایتتون خیلی ممنونم برای اینکه خیلی از مشکلات و سعالات ما را برطرف میکند0
    سوالی که من داشتم اینه که من در حال حاظر میخواهم یک پی اس پی بخرم و زیاد پول هم ندارم حول و حوش 195 تومان دارم و دوست دارم که پی اس پی 3000 بخرم میخواستم بدونم که پی اس پی 3000 را اگر بخرم خودش کپی خور هست یا نیست.اصلا کپی خور میشه یا نه من در بیشتر سایت ها از کپی خور شدن 3000 شنیده بودم ولی چون به شما اعتماد دارم میخواهم از شما جواب بگیرم..
    بعد اگر کپی خور نشد اگر بخواهم بازی هاشو بگیرم قیمتش ارزان یا گران.
    و دیگه اگر 3000 کپی خور بشه قیمت کپی خور شدنش چقدر است.
    میخواهم بدونم اگر نتونستم 3000 را بگیرم اگر خواستم یک پی اس پی دیگه بخرم که بدرد بخوره و کپی خور هم بشه چی پی اس پی بخرم .اگر خواستید بهم جواب بدین لطف کنید که دقیقا مدل پی اس پی را با جزییاتش بهم بگین و اگر قیمتشو هم بلدین برام ذکر کنید .ممنون میشم
    راستی من هم یکی از طرفداران پروپاقرص اقای موسوی هستم من ساکن بندر عباس هستم و از ماهواره تهران رو میبینم که چه غول غوله ای هست راستی یادتون باشه که یک وقت نرید تو این شلوغی ها یدفعه خدای نکرده یک بلایی سرتون بیاد اون وقت ما کسی رو نداریم که به سوالاتمون جواب بده……….
    بازم ازتون خیلی خیلی خیلی ممنونم…

  8. ژوئن 2, 2009 در 6:34 ق.ظ.

    salam.mikhastam bedonam ke in battery che kary anjam mide va baraye copy khor shodan psp, ma bayad battery ro bekharim ya hacker ha bayad bekharand va bad berim copy khoresh konim?lotfan baraye javab dadan be soal man be shomareye mobile man yani 09362526879 sms bezanid va ya be email man yani xscooter_bardya@yahoo.com mail bezanid.ba arezoye movafaghiat dar tamam doran zendegi……

  9. Shahin
    ژوئن 1, 2009 در 12:46 ب.ظ.

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    من می خوام یه پی اس پی بخرم اولا آدرس یه بازار خرید خوب رو می خواستم دوما به نظر شما صبر کنم تا پی اس پی3000 هک بشه یا 2000 بخرم؟
    لطفا سریع جواب بدین!

  10. ArAsH
    مه 31, 2009 در 9:06 ق.ظ.

    سلام و خسته نباشید.
    می خواستم بدونم این نرم افزاری که معرفی کردید یعنی lite blue tool واقعا psps 3000 رو هک می کنه؟
    اگر لطف کنید زودتر به سوالاتم پاسخ دهید ممنون میشم.

  11. MORTAZ
    آوریل 22, 2009 در 12:04 ق.ظ.

    ye soali dashtam man alan ye PSP3000 daram mikhastam bedoonam in batry be darde man mikhore?
    kheeeeeeeeeyyyyyyyyyli MAMNOON

  12. ArAsH
    آوریل 5, 2009 در 10:49 ق.ظ.

    سلام
    این مرکز کارش خیلی عالیه واقعا خسته نباشید.
    من یه پی اس پی 3000 دارم می خواستم بدونم که بازی های UMD چند قیمت هستن و شما این بازی ها را دارید و اینکه میشه از روی مموری بازی رو روی پی اس پی 3000 اجرا کرد؟
    پاسخ:
    سلام و خواهش!
    بازی های اورجینال که بر روی UMD هست بستگی به نوع بازی از 20 تادر حدود 40 هزار تومان در مرکز فروش قابل تهیه است!
    نه، تا زمانی که هک بشه! و اینکه کی هک میشه و یا اصلا هک میشه یا نه! اطلاعی ندارم

  13. Eagle
    مارس 30, 2009 در 12:39 ب.ظ.

    سلام
    لطف کن لینک دانلود یک برنامه برای تبدیل فایل های تصویری به فرمت PSP بذار.
    یک سوال هم داشتم اینکه فرمت فایل های VIDEO پی اس پی چیه؟

    THANK`s

  14. hamed
    فوریه 24, 2009 در 10:30 ق.ظ.

    سلام .

    من یدونه پی اس پی 2000دارم که مموریش هم سوخته حالا نمی دونم برم خرج این پی اس پی ساحاب مرده کنم یا بفروشمش یه پی اس پی 3000بخرم البته اینروهم بگم که خونمون بوشهر هستش وممکنه پی اس پی 3000یه کم دورتر برسه اگه بتونین کمکم کنین متشکر میشم.
    پاسخ:
    خوب با توجه به اینکه هنوز پی اس پی 3000 کپی خور نشده خرید یک مموری کارت عاقلانه تر به نظر میرسه!
    برای خرید مموری کارت اصل هم اینجا را بخوانید! تا دچار خسارت نشوید🙂

  15. jax
    ژانویه 28, 2009 در 5:32 ق.ظ.

    آقا این تحقیق تو نت خیلی عادت بدیه! داشتیم میرفتیم مثل بچه آدم واسه داداش کوچیکه(مدیونی اگه فکر کنی واسه خودم می خوام) یه پی اس بخریم از همه جا بی خبر ،یهو کرمم گرفت یه چرخی بزنم ببینم چی به چیه یه وقت طبق معمول تو پاچه نره!اینو بگم که تو پی اس پی بوقه بوقم پس فحش ندین! به سوالامم نخندین!
    تا الان فهمیدم که 2000 اسلیم کپی خور هست و 3000 کپی نخور! گویا بهتره صبر کنم 3000 کپی شه، میشه یه توضیح راجع به تفاوتای 3000 بدی؟ یا لینکی چیزی بزاری ،اون موقع ها شنیده بودم قراره 30گیگ هارد داشته باشه!!!توهم بود؟!
    بعد به نظرت وقتی کپی شه قیمتش اینجا خیلی میره بالا(الان چنده؟ هم 2000 هم 3000)
    خودم فکر کردم الان بگیرم بزارم وقتی کپی شد بفروشم!(بچه کف بازاریم دیگه) بعد یاد ps3 افتادم که آخرش هک نشد،(یا شد من بی خبرم)
    حالا واسه اینکه راحتتر جواب بدی سوالامو دوباره دسته بندی می کنم:
    -تفاوت 3000 با 2000 چیه، یه لینکی میزاری لطفا (هارد 30 داره آیا؟)
    -ممکنه مثل ps3 اصلا هک نشه بمونه رو دستمون؟ قیمت بازیای اوریجینال چنده؟
    -واسه کپی خور کردن ظاهرا یه پی اس پی کپی خور شده لازمه، حالا می خوام بدونم اون اولین دستگاه چجوری کپی شده؟ باکسی چیزی واسه اینا هست؟ بعد هر بار که آپدیت کنی کپی خور میمونه یا باید دوباره هک شه؟
    شرمنده دیگه گفتم بوقم(حالا پر رو شدم میخوام برم تو کاره هک!) فقط اگه اینارو زود جواب بدی که خیلی حال دادی داداشه کچلمون کرد! راستی ممنون از بلاگت کامل تر از این نمیشه.
    پاسخ:
    سلام….خوب تقریبا 95 درصد از پاسخ های شما در لینک «از پی اس پی 3000 بیشتر بدانیم» داده شده است!
    + اینکه هاردی در کار نیست😦
    قیمت هم پی اس پی 3000 کپی خور نشده 210 هزار تومان و اینکه ایا به این زودی ها کپی خور میشه یا نه …رو هم خدا می دونه!
    شاد باشید…

  16. سالار
    ژانویه 18, 2009 در 3:19 ب.ظ.

    سلام من می خواهم یه psp 3000بخرم ولی دقاقا نمی دونم که ایا واقعا کپی خور شده یا نه .تو هر سایتی یه چیزی مینویسن.خواهش می کنم کمک کنید.و قیمت psp3000چندخ و اگه مشکلی داره بگید
    پاسخ:
    سلام…نه هنوز کپی خور نشده متاسفانه..
    مشکلی خاصی نداره بر خلاف شایعات گفته شده…
    قیمت هم به دلیل اینکه هنوز کپی خور نشده 210 هزار تومان

  17. ژانویه 14, 2009 در 5:11 ب.ظ.

    عزیزان من PSP 3000 دارم و کرکش هم نکردم چون UMD کارمو راه می اندازه. در مورد LCD بگم اون مشکلی که توی سایت ها نوشته شده رو که من باهاش تا حالا برخورد نکردم. هم توی فیلم و هم توی بازی. به نظر من 3000 خیلی معرکه هست در خریدش اگه قدرت خرید بازی های اصلی رو دارید شک نکنید!
    پاسخ:
    سلام… حرف شما کاملا درسته… ظاهرا اون مشکل فقط تو یکی از بازی ها بوده🙂

  18. R
    ژانویه 14, 2009 در 11:29 ق.ظ.

    mishe teme p3000 ro bezarin.please
    <<

  19. Eagle
    ژانویه 2, 2009 در 7:31 ب.ظ.

    سلام
    لطف کنید یک لینک دانلود FIFA 09 بذارید.

    THANK`s
    پاسخ:
    سایت های زیر معمولا بازی ها رو آپ می کنند…
    pspiso

    espalpsp
    نیاز به ثبت نام دارد!

    هر چقدر هم اینترنت پر سرعت داشته باشی خرید اشتراکی بازی به صرفه تر خواهد بود! چون هر بازی معمولا براتون 70-60 تومان تموم میشه!
    فروش اشتراکی بازی های پی اس پی

    • آوریل 21, 2009 در 6:34 ب.ظ.

      سلام بیا از تو سایت خودم دانلود کن FIFA 09 هم داره !!!

  20. دسامبر 25, 2008 در 7:09 ب.ظ.

    سلام برادر……
    به جای مقدمه:
    تو کشور های که سونی (یا هر شرکت دیگری) محصولات رو گارانتی شده به بازار می فرسته و دستگاه به هر دلیلی معیوب و به کارخانه برگشت داده میشه و در نهایت پس از بازسازی و رفع عیب دوباره به بازار فرستاده میشه…. عین عمل (ریفرش) در بازار ایران (و به ویژه در مورد نوت بوک ) بسیار شایع است!

    1. الان پی اس پی فت (1000) بیش از یکسال هست که تولید نمیشه اما همین مدل های ریفرش شده الان در ایران وجود دارند….(پس حرف شما منتفی هست🙂 )
    شما وقتی در ایران تشریف ندارید چگونه از مسائل داخل ایران مطلع هستید؟
    2. در ایران به دلیل عدم وجود قانون کپی رایت (و دهها دلیل دیگر…) تا زمانی که پی اس پی 3000 کپی خور نشه به درد کسی نمی خوره….! (به همین دلیل هم فعلا برای خرید در داخل ایران توصیه نمیشه) و کسی هم منکر قابلیت های خوب این مدل نیست! شخصا در صورت کپی خور شده این سری بنده خودم برای خرید اقدام خواهم کرد….

    پ.ن: این پاسخ جهت رفع برخی شبهاتی به جناب آقای «ساسان» داده شده است…
    هم چنان آماده پذیرای دیدگاه های شما هستیم…

  21. Eagle
    دسامبر 25, 2008 در 7:05 ب.ظ.

    چطور میتونم بفهمم که مادربورد{ TA 88 V3}این هست یا نه؟

    THANK`s

  22. ساسان
    دسامبر 24, 2008 در 4:52 ب.ظ.

    آقا یه نفر یه مطلبی نوشته که تو اروپا بعد از مدتی PSP های دست دو رو میفرستن ترتمیز شه و بعد میدن بازار آسیا!! آقا چرا چنین دروغ و دری وریهایی رو میگید من اروپا زندگی میکنم و میبینم خیلی از GAMER ها چند برابر پول میدن کنسولهاشون رو از آسیا یعنی ژاپن و غیره وارد میکنن چون ورژنهای آسیایی که ورژن ژاپن باشه از اروظایی ها معمولا کیفیت ساختش بالاتره و مثلا صفحه نمایش بهتری داره یه بخاطر بازی کردن بازیهایی که فقط مختص نسخه ژاپن میاد (نه در مورد psp)
    لطفا تخیلات و شایعه هایی که میشنوید رو اینجا به باز مردم ندید.
    در هرصورت شک نکنید PSP3000 خیلی سرتر از مدلهای قبلیه اصلا کیفیت رنگهای صفحش رو ببینید دیگه به مدلهای قبلی نگاه نمیتونید کنید.

  23. حمید
    دسامبر 23, 2008 در 10:40 ب.ظ.

    بازم خیلی ممنون .

  24. حمید
    دسامبر 23, 2008 در 9:57 ب.ظ.

    ببخشید من هر چی دکمه سمت راست را نگه میدارم در ریکاوری نمیره. چه باید بکنم؟
    پاسخ:
    این کاملا طبیعیه….! خوب وقتی کپی خور نباشه منو ریکاوری هم وجود نداره…

  25. حمید
    دسامبر 23, 2008 در 9:56 ب.ظ.

    ممنون از جواب سریع. نه من بار اول هست.
    فقط 4.01 نوشته. خوب پس باید فقط صبور باشم؟
    این را کی به این پسر ما میگه؟
    در هرصورت از لطفت خیلی خیلی ممنونم.
    پاسخ:
    خوب من الان انلاین هستم….🙂
    پس کپی خور نیست….😦 مثل اینکه عمو Dark_AleX داره یه کار های می کنه…. (اگه خبری شد اطلاع رسانی می کنم ) اگه نتونستی حریفش بشی چند تا یو ام دی بازی بخر…. تا شر بخوابه….😉
    حاجی مواظب باش مگه انور آب قانون به نام کپی رایت وجود نداره….!؟

  26. حمید
    دسامبر 23, 2008 در 7:14 ب.ظ.

    سلام. آقا میشه خواهش کنم یک کمک فکری به من بدهید؟
    این پسر ما یک PSP با مشخصات روبرو گرفته. PIANO Black و 4.01 و 2004 و SLIM
    من ایران نیستم و راستش را بخواهید هیچی از این دستگاه بلد نیستم. هر بازی که روی آن میریزم یا پیام 80020148 میده و یا CORRUPTED. راستش را بخواهید از کار افتادم و آبروم هم پهلوی پسرم رفته. آخه خیر سرمون بهم میگن مهندس.
    آیا این دستگاه قابلیت خواندن بازی های کپی را دارد؟ چه باید بکنم؟ مادربردش را هم نمی دانم چیست.
    پاسخ:
    سلام….شما همین آقای بالای هستید!؟🙂
    خوب شما مگه پوشه ISO در ریشه اصلی مموری کارت ROOT دارید! (بازی ها رو کجا می ریزید…. )
    1. آیا امکان ورود به منو ریکاوری را دارید؟ (تو آموزش پی دی اف نحوه ورود به این منو توضیح داده شده است) این یکی از نشونه های کپی خور بودن پی اس پی شما هست…
    2. را دیگه رفتن به System Information هست….
    ( مسیر Settings> System Set> System Information بروید.)
    اگه اینجا نوشته بود m33 4.01 فریمور شما کپی خور هست….
    خوب اگه کپی خور بود که باید فایل بازی ها رو در پوشه ایزو رونوشت کنید…. و همچنین تنظیمات منو ریکاوری را مثل همون راهنمای آموزشی تنظیم کنید…و سلام!
    اگه کپی خور نبود به احتمال 90% مادربورد شما از سری جدید هست و فعلا باید صبور باشید تا راه حلی برای آن پیدا شود….
    موفق و شاد باشید….

  27. Eagle
    دسامبر 21, 2008 در 11:39 ق.ظ.

    سلام
    تا دو سه روز دیگه میخوام PSP بخرم 2000بهتره یا 3000 ؟

    THANK`s

    پاسخ:
    الان 2000 بهتره…. (چون 3000 هنوز هک نشده) دقت کن که پی اس پی های 2000 یه سری جدید داره که از مادبرد های TA 88 V3 استفاده می کنه و این نوع فعلا کپی خور نمیشه و در هنگام خرید هم فریمور رسمی 4.01 روش نصبه…
    اطلاعات بیشتر در مورد انواع مادربورد ها در پی اس پی:
    http://forum.gsmhosting.com/vbb/showpost.php?p=3552296&postcount=1
    (اگر هم بشه کلی دردسر داره) هنگام خرید حتما بده براتون فروشنده کپی خور کنه….

  28. hossen
    دسامبر 7, 2008 در 11:11 ق.ظ.

    من می خوام پی اس پی بخرم 2000 بهتره یا3000 ؟
    اخه میگن 3000 مشکل ال سی دی داره.
    پاسخ:
    اگه همین الان قصد خرید داری 2000 بگیر! اما اگه کمی هم صبر کنی تا تکلیف 3000 مشخص بشه بهتره…🙂

  29. pcsuite
    دسامبر 2, 2008 در 8:05 ب.ظ.

    salam.ba darkhast shoma mabni bar tabadole link movafeghat shod. movafagh bashi😀
    پاسخ:
    سپاس🙂 (لینک شما اضافه شد)

  30. نوامبر 30, 2008 در 3:36 ب.ظ.

    فهميدم كه منظور از ابله من نبودم🙂
    گفتم كه «اولش» فك كردم با مني.

    مگه نگفتين كه زورم به بچه مردم رسيده؟ خب منم ديگه سوال نميپرسم ديگه
    پاسخ:
    پرسیدن عیب نیست…. ناآگاه بودن🙂 اشتباهه! (یا یه چیزی تو همین مایه ها)
    سوال +ی (البته درستش پرسش +ی هست…>> فارسی را پاس بداریم ) داشتید در خدمتم…😉 در ضمن من خیلی پوست کلفت تر از این حرفا هستم که کسی زورش بهم برسه….🙂
    پ.ن: یکی از اون «دیگه» ها اضافیه… ! :d

  31. نوامبر 29, 2008 در 3:40 ب.ظ.

    اول اون ابله رو كه ديدم فك كردم منظورت منم :O

    باشه اصلا من ديگه سوال نميپرسم كه بچه مردم بره بچسبه به كار و زندگي ش😦
    پاسخ:

    سلام….
    لطفا برداشت های شخصی خودتون رو به حساب من نگذارید…🙂 << جمله مورد علاقه من!
    متوجه منظور من نشدی….! کلا این مشکل منه که اونقدر با زبان طنز حرفام رو بیان می کنم که بعضی وقتا سئو تفاهم پیش میاد😦
    پ.ن: از اون اسماعیلی ها باید متوجه می شدی که جدی نگفتم! و منظور من از ابله نه شما بودید و نه خودم!

  32. نوامبر 28, 2008 در 6:47 ب.ظ.

    اصلا اينقدر عذاب وجدان دارم كه حد نداره. همه ش ميگم من با اين سوالام بچه مردمو از كار و زندگي انداختم😦
    پاسخ:
    همین دیگه … زورت به بچه مردم رسیده….! خجالت نمی کشی!؟ حسابی از کار و زندگی افتادم و چسبیدم به این وبلاگ… :d
    آخه یکی نیست بگه ابله! این وبلاگ هم واسه تو نون آب میشه؟!😉

  33. نوامبر 28, 2008 در 6:37 ب.ظ.

    يه مشكل كه سهله به هزار و يه مشكل برخوردم :d ولي گفتم بزارم يه نفسي بكشي بعد به صورت مسلسل وار ازت سوال بپرسم :d
    والله مني كه اينقدر پرروئم اصلا پيش بيني نميكردم روزي برسه كه ديگه روم نشه از يكي سوال بپرسم😉 ميترسم برم از يكي ديگه بپرسم و از شانس خوب من طرف ناوارد باشه يا بخواد اذيت كنه و بدتر شه اوضاع😦

    همين🙂

    پاسخ:
    پس فعلا آتش بسه….😉
    من به نت خیلی بیشتر از اینا مدیونم! اخه من هر چی بلدم از همین اینترنته…سواد من هم اینترنتیه…!🙂 از میوه های این درخت خوردیم…. حالا باید نهالی را بکاریم.😉

  34. شیما
    نوامبر 28, 2008 در 10:45 ق.ظ.

    psp ice silver هنگام خرید.بسته ی ان محتوی چه چیز های است.از پیانو بلک بهتره یا نه .
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام…لطفا پرسش خود را یکبار برای ما بفرستید(3 جا پرسیده بودی)
    اما پاسخ شما : پی اس پی های سفید رنگ (طوسی روشن) یا یه رم یک گیگ و دوتا یو ام دی اضافه اینم عکسش:

    اینم یه عکس دیگه با وسایل اضافه شخصی:

    قیمتش 30 دلار گرونتره که به نظر من ارزش نداره…. اینو بخری…همون پیانو سیاه بهتره!

  35. نوامبر 26, 2008 در 3:33 ب.ظ.

    اصولا خونه ي مامان بزرگم سلاح هاي زيادي هست. جارو برقي و شونه فلزي و دمپايي و … و يه مگس كش كه يه بار وسط دعوامون من از زير تخت پيداش كردم🙂 با همين وسايل يه بلايي فردا سرش ميارم. يه چيز تو مايه هاي همين: http://negar72.blogfa.com/post-77.aspx😉

    چي كار كنم ديگه؟ من خريدمش ديگه كاري ش نميشه كرد. من كه عادت دارم كيفم سنگين باشه اينم روش. ولي اگه جزو اون بازسازي شده ها باشه، نميدونم سر پل صراط، زير پل، ته پل، نميدونم اما نزديكياي همين پل صراط مقصر رو گير ميارم و اونجا حسابمو باهاش صاف ميكنم (فك كنم من يه چندين سالي سر اين پل صراط معطل شم اينقدر همه رو واگذار كردم به همين پله :)) )
    ممنون. درست شد. معلوم شد اين مشكل مال فوضولياي پسر عمه گرامي م بود

    خيلي خيلي ممنونم. ميدونم تو اين مدت خيلي زحمت دادم اما بالاخره مشكلاي اساسي م حل شد. بازم بابت مزاحمتام ببخشيد.
    اميدوارم ديگه به مشكلي برنخورم ولي اگه بازم مشكل پيدا كردم با كمال شرمندگي مزاحمت ميشم
    موفق باشي🙂

    پاسخ:
    تو خونه مادر بزرگه شما صندوقچه نیست….! یادش بخیر مادربزرگ مرحوم ما (خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه!) همیشه یه صابون عطر دار می ذاشت لای لباس هاش تو صندوقچه….
    چه تفاهمی!😉 منم می خوام اونجا (پل صراط) وایسم و یقه خیلی ها رو بگیرم! اگه بگم سر خرید همین پی اس پی خودم نزدیک به 75 هزار تومان به خاطر اعتماد (بی جا) به یکی سرم کلاه رفت😦 باور می کنی؟😦 دنیا همینه دیگه… البته پول که مثل چرک کفه دسته! و مهم تر از همه این بحث ها اینه که خودمون به سلامت از اون پل رد شیم….!😉

    خوب به سلامتی…. منم امیدوارم دیگه به مشکلی برنخوری….
    هر چند وقتی به کلبه درویشی ما (منظورم همین وبلاگه!) یه سر بزن… خوشحال میشم.🙂

  36. نوامبر 25, 2008 در 6:55 ب.ظ.

    آخ جون. مشكلش حل شد و الان ميتونم تموم پوشه هاي نازنينم رو بينم😉
    گفتم ديگه ميرم و مزاحمت رو كم ميكنم اما يه مشكل جديد به وجود اومده. با اين كه اون ديكشنري رو ريختم روي psp م اما بازش نميكنه. اون تصوري اولش رو مياره بعد مينويسه كه نميتونه اين بازي رو اجرا كنه😦
    واقعا شرمنده م اما چي كار كنم حالا؟
    پاسخ:
    الان شما بازی ها گیم رو می تونی اجرا کنی؟ و فقط تو همون دیکشنری مشکل داری؟
    دکمه SELECT رو بزن و تنظیمات رو دقیقا مثل شکل زیر قرار بده….

  37. نوامبر 25, 2008 در 3:28 ب.ظ.

    ميگم كه من اصلا خبر نداشتم وسيله اي به اسم پي اس پي وجود داره كه بخوام برم و در موردش تحقيق كنم. من آيپاد ميخواستم اين جوري شد🙂

    منم وقتي ديدم پوشهه اونقدر شيك غيب شد خيلي تعجب كردم اما من به توانايي هاي پسر عمه م شك ندارم كه وقتي بخواد يه ازاري به من برسونه از هيچ حركتي دريغ نميكنه😉

    فك كنم خودم بتونم از پس خفه كردنش بربيام😉

    اينم حرفيه. ميتوني ديدگاه ها رو ببندي :d

    ولي من هنوز دقيقا نميدونم اون 3 كارايي كه پي اس پي م نداره دقيقا به چه دردي ميخوره؟!؟
    اون يكي م بگو. من به اين زوديا سكته نخواهم كرد🙂
    پاسخ:

    خوب حق با شماست….پی اس پی تو جامعه ما هنوز ناشناخته هست….! اما نه به شما که اینطوری یه دفعه خرید می کنید و نه به دوستانی که برای خرید این دستگاه چند ماه تحقیق می کنند. و آخر سر هم با کلی ترس و لرز میرن جلو🙂

    پیشنهاد میشه برای سلامتی پی اس پی تون اونو از دسترس کودکان دور نگه دارید! حتی شما دوست عزیز😉
    توضیح ضروری:🙂 (در اینجا منظور شاعر از دوست عزیز پسر عمه هست )

    پس خبرشو بده! می تونی با روش کلاسیک و فانتزی اع.د.ا.م با طناب دار که آموزش گره زدن اون قبلا تو لینک زیر قرار گرفته استفاده کنی :-0 (خوب ما قبلا پیش بینی کرده بودیم)
    دانلود کتاب آموزش گره
    فقط اسکن اعلامیه ترحیم رو برام بفرست…برای یادگاری اما نه ….. به جونی ش! رحم کن :d

    اینجا شبیه به چت روم افلاین شده😉

    یکیش رو که کاملا توضیح دادم….. (خروجی TV ) حالا دومی و سومی هم اینه که وزن اسلیم از فت کمتره و همچنین ضخامت اون باریکتر! (قبلا اینا رو تو اون پست مقایسه ها توضیح داده بودم) خوب اینا برای یه دستگاه قابل حمل فاکتور های ارزنده ای هست…. و 5-6 دلیل دیگه!
    حالا یکی رو خبر کن بیاد کنارت و گوشی رو برداره و آماده باشه برای شماره گیری اورژانس تهران (115) 😉
    اما اون یکی دلیل هم اینه که پی اس پی های Value Pack خیلی وقته که دیگه تولید نمیشه… و بیشتر این اینا ریفرش (بازسازی) شده هستند! مثل همون کاری که تو نوت بوک ها تو بازار ایران شاهدش هستیم…

    دیدگاه ارسال شده توسط یکی از کاربران در صفحه راهنمای خرید پی اس پی اسلیم:
    در اروپا وسايلي مانند pspرا پس از يكسال به كارخانه باز مي گردانند و كارخانه هم پس از تعويض قاب آنها را در بسته بندي هاي جديد به كشور هاي آسيايي خصوصا آسياي شرقي بفروش مي رسانند

    پي اس پي هاي اسليم كلا ساخت چين هستند و ازنظر كاركرد هم هيچ مشكلي ندارند.بعضي ها هم كه ميگويند پي اس پي اصل ژاپن است منظورشان پي اس پي هاي فت است كه فقط سري اول انها ژاپن بود و بقيه همگي چين هستند.از نظر كاركرد هم چين يا ژاپن هيچ فرقي ندارند چه بسا پي اس پي هاي ژاپن مشكلاتي مانند:دست دوم بودن،ال سي دي هاي تعويضي(يعني ال سي دي پي اس پي در ايران خراب شده وانها هم فرستاده اند خارج تا ال سي دي هايشان را عوض كنند و دوباره در بسته بندي هاي جديد بفروش برسانند)و … را دارند.

    هنوز زنده ای؟ متاسفم! خودت خواستی😦
    البته مطمئن نیستم مال شما هم 100% بازسازی شده باشه… زیاد فکرشو نکن. 😉

  38. نوامبر 25, 2008 در 1:38 ب.ظ.

    سلام حسین نظرتو خوندم.ازت متشکرم که وبلاگی که تعطیل شده سرزدی و نظردادی.
    رمزو پیداکردم ولی همین امروز وبلاگم ف.ی.ل.ت.ر شد.به نظرت چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام برادر!
    اگه وبلاگ شما همین امروز ف.ی.ل.ت.ر شده برای ما کل ورد پرس و همه وبلاگ های زیر مجموعه اون از چند ماه پیش ف.ی.ل.ت.ره! (به خاطر اینکه اکثر وبلاگ های ورد پرس فارسی س.ی.ا.س.ی هست تر و خشک تو ای اس پی محل ما با هم سوخته😦 )
    چاره کار هم استفاده از یک نرم افزار ساده هست….😉
    راستی می تونی بگی وبلاگ من هم با آی اس پی محل شما ف.ی.ل.ت.ر هست یا نه؟
    پ.ن:اگه خواستی بگو اون نرم افزار رو براتون ایمیل کنم…🙂
    پ.ن1: مگه تو وبلاگ چیز خاصی گذاشته بودی؟

  39. نوامبر 24, 2008 در 8:36 ب.ظ.

    سلام
    راسته که psp 3000 مشکل lcd داره؟
    پاسخ:
    سلام…
    در اینکه lcd پی اس پی 3000 کیفیت بالاتری داره شک نکنید…. اما ظاهرا سونی باز هم یه سوتی دیگه داده…
    اطلاعات من هم فعلا در همین حده! به زودی یه مطلب مفصل در مورد پی اس پی 3000 می نویسم…

  40. نوامبر 24, 2008 در 4:28 ب.ظ.

    اون وبلاگه مال مامانمه😉 من خيلي هنر كنم به همين وبلاگ خودم برسم و وبلاگ نجومي كه وظيفه ش رو به عهده گرفتم و محض رضاي خدا هنوز يه مطلبم توش نذاشتم :d

    يكي از دلايلي كه خيلي بهش تكيه كردن واسه اين كه من اين پي اس پي رو بخرم اين بود كه اين ساخت ژاپن بود و اون يكي ساخت چين😉

    اون سه موردي كه نام بردي اصلا چي هستن؟ :d ( يكي نيست بهم بگه بگه تو كه نميدوني پي اس پي ت چه كمبودايي داره مرض داري حرص ميدي خودتو ؟)

    ميخواستم يه همچين پوشه اي درست كنم اما ارور ميده. كارم سخت شد. هم بايد ايني كه باهامون اومده بود خريد رو خفه كنم هم پسر عمه م رو كه از وقتي دست زده به پي اس پي م بدبخت كاملا به هم ريخته😦 من پسر عمه م رو ببينم، ميدونم چه بلايي سر گوشي ش بيارم :d

    حالا كه كامپيوترم قبول نميكنه پوشه اي با همچين اسمي رو چه خاكي بريزم تو سرم؟😦

    فك كنم من اينقدر سوال دارم كه مجبور شي به كلي وبلاگت رو ببندي و بيخيال پي اس پي شي :d

    پاسخ:
    سلام… در مورد وبلاگ «چند قدم نزدیکتر به خدا» بعد از اینکه نشستم و چند مطلب آخرش رو خوندم متوجه شدم که ایشون مادر شما هستند! چقدر ایشون مهربون و نیکوکار هستند واقعا به شما داره حسودیم میشه!😉
    روز اول که وبلاگ شما رو دیدم تعجب کردم از مطالب وبلاگ (که تقریبا یکی از وبلاگ های خاطره نویسی خوب آنلاین بود که تا حالا دیده بودم) اما حالا که وبلاگ مادر محترم شما رو دیدم …..

    نمی خوام دوباره انرژی منفی بهتون بدم😦 اما آگاه باشید که اگه پی اس پی شما ساخت ژاپن هم باشه کیفیت اون زیاد با نوع چینی فرقی نمی کنه… حالا یه چیز دیگه هم هست که دیگه اونو نمی گم! چون احتمال داره دچار افسردگی بشید.🙂

    حالا مگه چند باز میخواستی عکس و فیلم و آهنگ و یا بازی رو TV انجام بدی….! (جدا چه امکانات خوبی! بود ها!!)
    ولی به نظر من مقصر اصلی خودتون هستید که قبل از خرید تو نت تحقیق نکردید… و نه اون بنده خدا که همراه شما اومده بود .. فروشنده ها هم که فقط دنبال این هستند که جنس بنجول خودشون رو رد کنند!
    با این حرف های من فکر کنم تا حالا سکته رو زده باشید :d

    در مورد اون مشکل هم( که خیلی عجیبه!) نیازی به خاک نیست!…. شما یه کار دیگه بکنید… فایل های مهم رو تو کامپیوتر خودتون ذخیره کنید حالا از داخل منو پی اس پی اونو فرمت کنید(اول بگردید اگه پیدا نکردید به مسیر Settings > Format Memory Stick بروید🙂 پوشه ایزو ساخته میشه…. به همین راحتی! در مورد خفه کردن اون دوستتون هم اگه کمکی از دست من ساخته هست تعارف نکن!😉

    نه چرا وبلاگ رو ببندم…. قسمت دیدگاه ها رو مسدود می کنم! :d

  41. نوامبر 24, 2008 در 12:33 ب.ظ.

    مطلب جالبی بود…
    پاسخ:
    سلام… خواهش می کنم شایان جان🙂

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

