خانه > PSP, پلاگین, آموزشی > راهنمای منو ریکاوری در پی اس پی

راهنمای منو ریکاوری در پی اس پی

فایل آموزشی

فایل آموزشی

نام آموزش: راهنمای منو ریکاوری  Recovery Menu در پی اس پی  PSP و اعمال بهترین تنظیمات

خلاصه مطالب: با خواندن این آموزش شما می توانید بهترین تنظیمات را بر روی منو ریکاوری پی اس پی انجام دهید با گزینه ها و عملکرد و همچنین به طور خلاصه با نکات مبهم! آشنا خواهید شد.

نسخه و تاریخ آخرین اصلاحات انجام شده : Date: 1387/09/15    Ver: 1.01

نوع فایل: PDF   حجم: 269 K      نوع فرمت فشرده سازی: RAR

لینک مستقیم> دانلود از پرشین گیگ (+)

لینک غیر مستقیم > دانلود از راپید (+)  دانلود از 4shared (+)

  1. mohammad
    مه 20, 2010 در 11:16 ق.ظ.

    دوست عزیز همه شون فییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر
    شده با تشکر
    پاسخ:
    تو بازخورد توضييح دادم.

  2. نیما
    مه 18, 2010 در 8:54 ب.ظ.

    سلام
    من یک psp2000 دارم که هکم شده وقتی میخوام برم تو ریکاوری تو مرحله اول یعنی خاموش کردن کامل, کپی خورش میپره و تو ریکاوری نمیره لطفا کمکم کنید.
    پاسخ:
    فرمور شما كپی خور موقت هست…. در هنگام معرفی مسير پلاگين در فايل های vsh.txt و game.txt عدد يك را اضافه كنيد براي نمونه:
    ms0:/seplugins/crossext.prx 1

  3. علی
    مه 6, 2010 در 3:21 ب.ظ.

    سلام
    من میتونم همه این چیزایی که توضیح دادین رو فقط وقتی PSP روشن هست با فشار دادن دکمه Select بیارم ولی شما گفتین Select برای VshMenu هست. میشه توضیح بدین

  4. ارمین
    مه 1, 2010 در 10:51 ق.ظ.

    سلام من psp 3000 دارم و مثل همه مشکل upgrade به 6.2 رو دارم می خواستم ببینم حالا که منوی ریکاوری ندارم , چکار باید بکنم , اصلا می شه downgrade ش کنم یا نه؟

  5. مصطفی
    آوریل 16, 2010 در 12:43 ب.ظ.

    با سلام یکی به من کمک کنه psp من فریم 4.1 بو دکردمش 6.2 هرفریمی میزارم نمیاد umd کار میکنه بازیهای iso نمیاره باطریشو پانداروکردم فریمهای 5.00 و5.50 نیمیخوره میزنه this game cannot be start the data is corrupted
    پاسخ:
    سلام…. فريمور رسمی منو ريكاوري نداره…. كه بياد! در ضمن فايل هاي ايزو بازی رو هم نمي تونه بخونه! بايد پاندورا كنی….

  6. پویا
    آوریل 8, 2010 در 2:28 ب.ظ.

    پی اس پی من مدل 3000 هستش.

  7. پویا
    آوریل 2, 2010 در 2:25 ب.ظ.

    سلام
    یه سوالی داشتم اگه طبق گفته ی شما psp ما منوی ریکاوری نداشت اونوقت چیکار کنیم تا برگرده؟
    پاسخ:
    سلام…. اگه دستگاه منو ریکاوری نداشت یعنی کپی خور نیست. (بجز 3000) شما مدل پی اس پی تون چیه؟ (کپی خور موقته؟ یا دائم) اصلا کپی خور هست؟

  8. omid
    ژانویه 15, 2010 در 4:32 ب.ظ.

    سلام
    من امیدم ببینید این نصب پلاگین و تم رو من هرکار میکنم کار نمیکنه چیکار کنم؟

  9. اکتبر 7, 2009 در 9:58 ب.ظ.

    می خواهم یک پلاگین روی PSP نصب کنم تا بازی ها رو روی کامپیوتر اجرا کنم.
    پاسخ:
    قبلا در این رابطه مطلب داشته ایم:
    اجرای بازی های پی اس پی از روی هارد کامپیوتر

  10. سپتامبر 13, 2009 در 12:42 ق.ظ.

    با سلام
    به خدا چند بار من امتحان کردم و دکمه ی پاور رو 4 ثانیه بالا نگه داشتم و بعدش هم دکمه ی شیشه ای R رو هم نگه داشتم ولی توی منوی ریکاوری نمیره و فقط کپی خورم می پره ترخدا یکم واضه تر بگین.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام…. پی اس پی شما منوی ریکاوری نداره! دنبال چی میگردی؟!

  11. مه 31, 2009 در 4:23 ق.ظ.

    salam moshkeli darm dar bare Game Game ra dakhily PSP download mekonam vali baz namkone aya bazi ke PSP3000 bashe ba chi file chi kar bayad bekonem tashakor

  12. za
    مارس 12, 2009 در 10:54 ب.ظ.

    من همه كارها رو انجام ميدم ولي هنگام اجراي برنامه RemoteJoyLite_En.exe مينويسد صبر كنيد اما خبري نميشود. لطفا جواب دهيد.
    پاسخ:
    سلام ای کاش در قسمت دیدگا ههای همان بخش مطرح می کردی!
    خوب درایو شما به طور کامل نصب نشده…

  13. دسامبر 8, 2008 در 10:17 ب.ظ.

    من يه سري چيزا رو از پايه نميفهمم😦 يعني كلا از توضيحاتت سر در نميارم. حالا از دو حالت خارج نيست. يا اين توضيحاتت يه كم سطحشون بالاس و براي من كه تا حالا با همين وسيله اي سر و كله نزدم سخته يا اين كه كلا بنده نفهمم.
    احتمال دوم با توجه به ضريب هوشي م كاملا رد ميشه و ميمونه احتمال اول.
    حالا وقت و حوصله ش رو داري كه من از اول سوالاتم رو بپرسم يا نه؟

    خواهشا تعارف نكن. اگه وقتشو نداري يا حوصله نداري يا اعصابت نميكشه بگو. من اينجوري راحتترم.🙂
    پاسخ:
    توضیحات من سطح بالا نیست! (یعنی من مال این حرفا نیستم🙂 ) اما اینکه « براي من كه تا حالا با همين وسيله اي سر و كله نزدم سخته« قابل درکه…! کمی هم پدیده شکاف بین نسل ها مقصره…
    اگرچه در مورد ضریب هوشی خودتون شفاف سازی کردید اما اسنادی را مبنی بر تائید گفته های خودتون ارائه نکردید!😉
    در مورد وقت که کمی محدودیت دارم (عواقب: باید برای پاسخ صبور باشید!) اما از پاسخگویی ناراحت و عصبی نمیشم … (البته فعلا….😉 )

  14. دسامبر 5, 2008 در 8:42 ب.ظ.

    الان که دارم تست می کنم….. می بینم سرور پرشین گیگ کم آورده :X …. و باید از راپید دانلود کنید!

  1. ژانویه 8, 2009 در 10:40 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

