خانه > اخبار پی اس پی > شایعه: پی اس پی 4000 در سال 2009

شایعه: پی اس پی 4000 در سال 2009

psp3000_01_small

به نظر می رسد شرکت سونی مایل هست  هر سال  یک سری جدید  از پی اس پی ها  را به بازار عرضه کند برای اینکه گزارش هایی از چند  سایت اینترنتی منتشر شده است و در آن امده که سری جدید PSP-4000 در سال 2009 عرضه خواهد شد!

هنوز  جزئیات بیشتری از جمله تغییرات سخت افزاری در این سری جدید منتشر نشده است…

اما به نظر می رسد که سونی قصد دارد تغییرات مهم خود را در نسل بعدی پی اس پی یعنی PSP2 اعمال کند. همچنین این سایت ها مدعی شدند که  PSP2 در سال 2010 به بازار خواهد آمد.

منابع:

PSP-4000 in 2009, PSP2 later Eurogamer
Rumor: PSP-4000 out next year, PSP2 in development PSP Fanboy

دسته‌ها:اخبار پی اس پی برچسب‌ها: , , , ,
  1. N.E
    ژوئن 16, 2009 در 8:25 ق.ظ.

    fekr nakonam biyad chon alan pspgo omade

  2. مهدی
    فوریه 28, 2009 در 3:49 ب.ظ.

    سلام!
    خدایش وبلاگ باحالی داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کیف کردم.
    دمت داغ!!!!!!!!!!!!!!!!
    می خواستم یه پی اس پی بگیرم شنیدم پی اس پی 4000اومده به نظر شما تا سال آینده صبر کنم یا همین آلان یک پی اس پی بگیرم؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام…. خواهش و سپاسگذار 😆
    پی اس پی 4000 هنوز در حد شایعه و گمانه زنی های غیر رسمی هست!
    نظری در رابطه با خرید (هم اکنون) پی اس پی ندارم…چون خودم هم نمی دونم که قرار چی 😯 بشه!

  3. دسامبر 29, 2008 در 10:02 ب.ظ.

    سلام
    خبر خوبیه اگه صحت داشته باشه ما که بی صبرانه منتظر PSP2 هستیم

  4. دسامبر 27, 2008 در 1:37 ب.ظ.

    امروز يكي ازم پرسيد پي اس پي چه؟ گفتم يه جوايي مث mp4 هست. گفت mp4 چيه؟ و … به جايي رسيد كه مجبور شدم بگم واكمن خيلي خيلي خيلي پيشرفته س. البته باز جاي شكرش باقيه كه واكمن رو ميشناخت و مجبور نشدم بگم يه نوع راديو دو موج بسيار بسيار بسيار پيشرفته!

  5. بهنام
    دسامبر 24, 2008 در 7:33 ب.ظ.

    دست درد نکنه

  6. بهنام
    دسامبر 22, 2008 در 7:07 ب.ظ.

    سلام من متوجه شدم که فیرم ویر 5:00 اومده پیدا و دانلودش کردم میخواستم بدونم بازی ها روش مشکلی ندارند؟
    پاسخ:
    سلام حاجی چرا شایعه پراکنی می کنید! 🙂 هیچ مشکلی نداره…. فقط بپا یه وقت به فریمور رسمی آپدیت نکنی 😉 که دستگاه از کپی خور شدن خارج بشه….

  7. 1raymand
    دسامبر 21, 2008 در 10:26 ب.ظ.

    دوست و استاد عزیز سلام :
    خدایش دلم خیلی برای شما تنگ شده از بابت اظهار لطف شما بسیار ممنون راستی جواب آقای آریو را هم دادم او یکی از مردان خیلی مد انیش بود بحث با او آب در هاونگ کوبیدن است اما به احترام حرف شما پاسخ او را دادم .
    دوست من شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی .

  8. دسامبر 20, 2008 در 11:03 ق.ظ.

    شما لينك شديد با نامي كه گفته بوديد …
    از طرف مدير:
    شهر كامپيوتر
    پاسخ:
    ممنون 😉

  9. دسامبر 19, 2008 در 10:07 ب.ظ.

    آقا چرا این برچسب ها ف ی ل! + ت. ره؟؟؟
    پاسخ:
    لطفا به پی سی خودتون دست نزنید ایراد از سیستم ف…ی. ل.ت!. ..رینگ مخابرات هست..که گند زدن به همه چیز… 😦
    برای من کل وبلاگ همین جوریه…حتی برای دسترسی به آپدیت وبلاگ هم باید از جاده انحرافی بیام تو….

  10. دسامبر 18, 2008 در 10:18 ق.ظ.

    قصد تبادل لینک با وب شما رو دارم با نام
    شهر کامپیوتر
    و لینک
    http://www.pccity.ir
    منتظرم لینکم کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم
    رنجمم 3 هستش …
    پاسخ:
    سلام. ممنون و هم اکنون شما لینک شدید…..!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

