خانه > اخبار پی اس پی > پی اس پی PSP Go متولد شد.

پی اس پی PSP Go متولد شد.

شرکت سونی رسما PSP Go را تائید و آن را به نمایش گذاشت

pspgo

pspgo

برخی از تغییرات

  • حافظه داخلی 16 گیگابایت  16GB Internal Flash Memory
  • پشتیبانی از Bluetooth®2.0
  • حذف  دیسکت یو ام دی  no UMD
  • پشتیبانی از M2 Memory Slot

لینک ها:

  • تصاویر بیشتر (+)
  • اخبار و مشخصات فنی از سایت های رسمی شرکت سونی (+)
  • اینم از معرفی  PSP Go در سایت  playstation.com   (+)
  • فروش به قیمت 249 دلار در فروشگاهای اینترنتی (+)
دسته‌ها:اخبار پی اس پی برچسب‌ها:
  1. علی
    مه 3, 2010 در 7:56 ب.ظ.

    سلام من می خواهم psp بخرم به نظر شما psp go بخرم یاpsp3000 ؟چرا؟

  2. نیما
    آوریل 10, 2010 در 10:47 ب.ظ.

    آقا بازی های پی اس پس گو رو باید چجوری خرید
    پاسخ:
    سلام….. با دردسر و مكافات!
    اول بايد كارت اعتباري مخصوص PSN card بخري (فتحي داره) به قيمت هاي 20 و 50 يورو كه براي دانلود فيلم و بازي بايد از اين كارت ها استفاده كني (شماره رمز و سريال داره تو مايه هاي كارت هاي ايرانسل )
    بعد با اينترنت وايرلس وصل شي به شبكه پلي اشتيشن سوني و بازي مورد نظر رو بخري و دانلود كني! و هر بازي هم كه دانلود مي كني فقط تو همون دستگاه اجرا ميشه!
    شايد با برنامه media go سوني هم بشه به واسطه رايانه بازي رو دانلود كرد…. نمي دونم!

  3. سید
    فوریه 27, 2010 در 12:31 ب.ظ.

    خوب است

  4. نوامبر 15, 2009 در 11:18 ب.ظ.

    قیمت های پی اس پی در تاریخ 88/08/24
    پی اس پی 3000 کپی خور موقت: 170000
    پی اس پی گو مشکی (که کپی خور نیستند) 300000

  5. اشکان
    نوامبر 13, 2009 در 10:03 ب.ظ.

    سلام
    من تازه واردم می خواستم ببینم ازpspها کدومشون بهتر وباهال تره
    خیلی ممنون.

  6. sajad
    اکتبر 12, 2009 در 11:55 ق.ظ.

    salam
    psp go ky miad
    پاسخ:
    سلام… لطفا فارسی تایپ کنید.
    الان پی اس پی گو به صورت نمونه و با قیمت 330 هزار تومان در تهران قابل خرید می باشد.

  7. MOHAMMAD JAVAD
    سپتامبر 27, 2009 در 1:49 ب.ظ.

    SALAM MAN VAGHEAN BE KHATER SITE KHOBETONMAMNONAM BEBAKHSHED PSP MANFAT MEKHASTAM BEBENAM PSP MAN BE TV VASL MESHE YA NA BAZEA MEGAN MESHE VALE BAAZEA MEGAN FAGHAT MESHE FILM NEGAH KONE VA PSP GO OMADE IRAN YA NA
    پاسخ:
    سلام… لطفا فارسی تایپ کنید
    خواهش ! 🙂 نه با فت امکان نداره… نه فیلم و نه بازی و نه گوش کردن آهنگ در تی وی! نمیشه برادر
    پی اس پی گو هم هنوز وارد ایران نشده… مطالب جدید وبلاگ رو بخونید تا بیشتر در امور اخبار مربوطه قرار بگیرید.

  8. poori
    سپتامبر 12, 2009 در 12:38 ب.ظ.

    berin too in site sabte nam konid bad az ye khorde faaliat psp majani begirid http://www.xpango.com?ref=91913720

  9. arian
    اوت 27, 2009 در 12:36 ب.ظ.

    سلام
    اگه میشه به من بگید الان چه psp جدیدی تو ایران هست؟
    (قیمت مهم نیست)
    pspیمو دزد برده

  10. رضا
    اوت 17, 2009 در 7:10 ق.ظ.

    سلام به همگی .. من میخوام برای اولین بار یه پی اس پی بگیرم .. لطفا راهنماییم کنید که چه مدلی بگیرم .. قیمتش زیاد بالا نباشه حداکثر تا 200 تومن باشه .. عمر دستگاه بالا باشه .. خروجی تلویزیون داشته باشه .. باطری خوبی داشته باشه .. ضمنا من فقط فوتبال بازی میکنم.. خیلی خیلی ممنون

    • arian
      اوت 27, 2009 در 12:40 ب.ظ.

      psp fat بگیر اولین psp بازار.
      خودمم داشتم.

  11. اوت 7, 2009 در 1:40 ب.ظ.

    4bekhater neveshtan in besyar mofid azton mamnonam,
    bebakhshid man psp3000 kharidam. tebghe dastore
    shoma hackesh kardam valy berek shode mishe dar mored in ghazie
    ye rahnamaee bkonid ke man chejori pspmo dorost konam.
    ba tashakor faravan parsa.

  12. اوت 1, 2009 در 8:22 ق.ظ.

    سلام
    خوبيد؟؟؟
    من يك كليپ 9 مگي پيدا كردم كه psp go را در نمايشگاه e3 معرفي ميكنه
    ميخواين تا براتون اپش كنم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام…. نیکی و پرسش؟ 😐
    با یک برنامه و با توجه به کیفیت و حجم انرا تبدیل کنید و در یک آپلود سنتر آپلود کرده و لینک را برای قرار دادن برایمان بفرستید البته دوستان در یوتیوب هم می توانند به کلیپ و تصاویر خوبی در معرفی از این دستگاه مشاهده کنند.

    • اوت 21, 2009 در 7:15 ب.ظ.

      میشه ادرس اپلود سنتر رو بدید؟

  13. رضا رادمنش
    ژوئیه 30, 2009 در 2:55 ق.ظ.

    گفتم اگر بازدیدتان را پس ندهم بی ادبیست …………

    تشکر فراوان برای لطف بی دریغ دوست….شما هم همیشه موفق باشید
    پاسخ:
    سلام…. و درود بر شما ، قدم رنجه فرمودید…. 🙂
    از داشتن دوستانی به مانند شما در این دنیای مجازی احساس خوبی دارم!

  14. ژوئیه 22, 2009 در 5:59 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز من مدير وب worldpsp هستم ما در سال پيش تبادل لينك كرديم اماشما در قسمت دوستان نوشتيد لطفا در قسمت لينك هاي مرتبط هم بنويسيد

  15. arman
    ژوئیه 21, 2009 در 9:36 ق.ظ.

    بازم سلام

    به نظر شما من با چقر پول میتونم psp 3000 و وسایل ضروری شو بگیرم؟؟
    لوازم ضروریش چی هست؟؟؟

    (هکش با خودمه)

  16. ژوئیه 21, 2009 در 3:11 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز. من مدیر وبلاگ فلانوس هستم که با شما تبادل لینک دارم. وبلاگ جدیدی ساختم به نامIcy pepper so Chilly که به زبان انگلیسی میباشد و در آن عکس های خنده دار و جالب قرار میدهم.
    میخواستم تا با این وبلاگ جدید من هم تبادل لینک داشته باشیم. در صورت توافق این وبلاگ جدید را با نام
    Icy Pepper So Chilly
    در لیست لینک های دوستان خود مانند فلانوس قرار دهید و در قسمت نظرات این وبلاگم مرا خبر کنید تا شما را هر چه سریعتر لینک کنم.
    با تشکر از همکاری شما.
    آدرس وبلاگ:
    http://icypeppersochilly.blogspot.com

  17. arman
    ژوئیه 18, 2009 در 12:33 ب.ظ.

    شیراز – خیابان داریوش
    من اگر 3000 بخرم چکار کنم تا بریک نشه؟؟
    از شما واقعا ممنونم
    راستی اگر کمک لازم دارید من هستم adsl دارم
    بعضی وقتا هر روز on ام
    ؟؟؟؟
    اگر خواستید بگید
    پاسخ:
    سلام…. در کل زیاد باهاش ور نرو….!(مخصوصا تو نصب تم ها و آپدیت ها) همون بازی هاو یا برنامه های که دیگران تو 3000 تست کردند رو نصب کن….

  18. ژوئیه 14, 2009 در 1:37 ب.ظ.

    سلامی دوباره به گرمی تقلب در انتخابات و رو شدن ان
    من چند روز پیش برای psp رفتم ولی با قیمت های عجیبی روبرو شدم
    psp 3000 هک نشدش 270 هک شدش 320
    به نظر شما تا کی قیمت ها اینطوری میمونه؟
    پاسخ:
    سلام….
    من هم از این قیمت ها تعجب می کنم…. کجا قیمت گرفتی>؟
    برو فتحی پاساژ لباف میدان امام خمینی <<210

  19. ژوئیه 14, 2009 در 1:31 ب.ظ.

    بازم ببخشید ولی چرا اینقدر دیر به دیر اپ میکنید؟
    پاسخ:
    سلام…. به خاطر کمبود وقت… متاسفم حالا قراره از یکی از دوستام کتاب «مدیرت زمان» رو بگیرم ببینم چی میشه😉

  20. ژوئیه 14, 2009 در 1:30 ب.ظ.

    سلام
    ببخشید
    خیلی ممنون از جوابتون به نظر شما psp 3000 کی کامل هک میشه؟؟؟؟
    اگه خودم هکش کنم بهتره یا هک شدش رو بخرم ؟ کدوم بهتره؟
    ممنون
    دوست عزیز امیرعلی پاپلی زاده هیچ فرقی نداره فقط bluetooth بهش اضافه شده و شکلش فرق کرده
    پاسخ:
    نمی دونم!
    چه فرقی می کنه؟ اگه تو قیمت ها تفاوتی نداره که کپی خورش بهتره دیگه به زحمت نمی افتی!

  21. ژوئیه 10, 2009 در 1:01 ق.ظ.

    salam…aya in no az psp az nazare geraphice baziha farghi ba psp haye ghabli dare?koja
    mitonam moshakhasate fannie kolle psp ha ro bebinam

    • ژوئیه 16, 2009 در 1:22 ق.ظ.

      salam…aya in no az psp az nazare geraphice baziha farghi ba psp haye ghabli dare?koja
      mitonam moshakhasate fannie kolle psp ha ro bebinam
      پاسخ:
      نه بازی ها همونه…..
      از wikipedia.org دست خالی برنمی گردی!
      PlayStation Portable, a handheld game console produced by Sony Computer Entertainment
      PlayStation Portable Slim and Lite, a redesign of the PlayStation Portable
      PSP-3000 series
      PlayStation Portable Go
      +مخصوصا تو پایین صفحات این دانشنامه انلاین می توانید لینک منابع رو ببینید.

    • امیر علی
      ژوئیه 17, 2009 در 11:56 ب.ظ.

      hich farghy nemikone faghat zaher va emkanate janebish avaz shode

  22. ژوئیه 8, 2009 در 7:10 ب.ظ.

    من لینکت کردم ، اگر دوست داشتی منو با هر اسمی که خواستی لینک کن.

  23. ژوئیه 4, 2009 در 9:53 ق.ظ.

    baab man donbale javabam mishe lotfan zood tar javab bedin ???
    khahesh mikonam
    plz
    plz

    plz

  24. ژوئیه 3, 2009 در 6:33 ب.ظ.

    salam omidvaram zood javabam ro be giram chon chand rooze dige miram psp be kharam
    PSP GO key miyad to iran ??
    manzor az inke umd namikhoree yani inke mishe bazihaye arzono (hamoun 500t )ha ro rosh ejra konam ya onam bayad hack beshe baed in karo kard??
    mikhstam be porsam psp 2000 hack shode bekharam??
    ya psp 3000 be kharam baed hackesh konam
    ya inke psp GO bekharam????
    mishe dar morede psp GO bishtar toziye bedid?
    age mishe farsi bashe
    mamnoun
    tx
    montazere javabam agar moshkeli nist be emilam javab ro ersal konid
    tx
    tx
    پاسخ:
    پی اس پی «گو » هنوز وارد ایران نشده… اگر هم بشه با توجه به قیمت جهانی 249 دلار حتما بالای 300 هزاار تومان قیمت خواهد داشت.
    بله یو ام دی نمی خوره و طبقه گفته شرکت سونی باید بازی های انو از فروشگاه اینترنتی سونی (و با پرداخت هزینه) دانلود کرد.

    نه 100% این بازی ها به این راحتی بر روی این نوع پی اس پی ها اجرا نخواهد شد ( مگر اینکه هکی یا فرجی انجام بشه🙂 )
    همون پی اس پی 3000 بگیر اما زیاد باهاش سر و کله نزن که یه وقت بریک نشه!
    پ.ن1: خودتون فینگلیسی تایپ می کنید و…!😐
    پ.ن2: بازی های پی اس پی رو می توانید با قیمتی پایین تر از ما تهیه کنید.

  25. حمید
    ژوئن 23, 2009 در 1:55 ب.ظ.

    سلام. . . .چه جوری میشه بازی های iso که چند قسمتی برای دانلود هستند رو به هم چسبوند؟؟

    • نوامبر 15, 2009 در 11:12 ب.ظ.

      سلام…. بعد از دانلود این بازی ها که معمولا به صورت فشرده RAR هستند با برنامه WIN RAR و به راحتی…! کافیه پارت ها رو به شماره به این برنامه بدی و Extract کنی.

  26. ژوئن 18, 2009 در 10:17 ب.ظ.

    این واقعا نسل جدیده.بالاخره مخشون کار کرد که پس از سه نسل بالاخره یه چیزی درست کنن که کمی تفاوت در باطنش هم داشته باشه🙂

    • نوامبر 15, 2009 در 11:16 ب.ظ.

      سلام…. اون قبلی ها رو نباید تغییر نسل بنامیم… فقط امکانات در هر سری از قبلی بیشتر بوده و تغییرات عمده و بنیادین در » پی اس پی گو » صورت گرفته است

  27. بهزاد
    ژوئن 12, 2009 در 1:52 ق.ظ.

    با قیافش حال نکردم.
    همچینی از فرم پی اس پی زده بیرون…
    راستی اگه می تونی یه لطفی بکن آخرین قیمت های بازار رو بزار…
    ممنون…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

