ویندوز 95 بر روی پی اس پی!

ژوئیه 25, 2010

  

شبیه سازی ویندوز 95 بر روی پی اس پی  

سلام  

در این جا شرح داده می شود که چگونه ویندوز 3.1 ,95 و 98 را بر روی پی اس پی اجرا کنیم.  

البته این ویندوز ها همه واقعی هستند و تم و … نیستند.  

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:

  1. مهرگان
    اوت 9, 2010 در 12:07 ب.ظ.

    لطفا بگویید چکار کنم

  2. مهرگان
    اوت 9, 2010 در 12:06 ب.ظ.

    سلام من ویندوز 3.1 را دانلود کردم و در مموری کپی کردم ولی dosboxدر پی اس پی اجرا نشد چکار کنم

    • اوت 9, 2010 در 4:19 ب.ظ.

      اگر DOSBox اجرا نشد یا اینکه به فریمور شما نمی خورد یا این که انرا در فولدر اشتباهی ریخته اید
      فریمور شما چیست؟

  3. اوت 7, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    يكي به من بگه كار اين ويندوز چيه

    • اوت 7, 2010 در 8:51 ب.ظ.

      ویندوز پی اس پی امکاناتش همانند ویندوز کامپیوتر است.
      الان ویندوز کامپیوتر چه امکاناتی دارد؟

  4. معين
    اوت 5, 2010 در 2:11 ب.ظ.

    مشكلم حل شد ممنون

  5. معين
    اوت 4, 2010 در 11:50 ق.ظ.

    سلام ببخشيد من ويندوز 3.1 را دانلود كردم و در قسمت مشخص شده در مموري كپي كردم ولي در پي اس پي اجرا نشد مشكل چيست؟

    • اوت 5, 2010 در 1:12 ب.ظ.

      سلام اقا معین
      منظورتان چیست؟
      در پی اس پی اجرا نشد؟ چه چیزی اجرا نشد؟ خود ویندوز 3.1 یا DOSBox؟ اگر DOSBox اجرا شد چه مشکلی داشت؟
      لطفا سوال خود را واضع تر مطرح کنید تا بتوانیم جواب دهیم😀

  6. ژوئیه 31, 2010 در 11:48 ب.ظ.

    سلام
    حالا اين ويندوز چه كاربردهاي داره
    يه عكس از ويندوز رو اگه ميشه بذاريد

    • اوت 5, 2010 در 1:13 ب.ظ.

      به بالا نگاه کنید

  7. hadicj
    ژوئیه 31, 2010 در 11:40 ق.ظ.

    سلام من در این قسمت مشکل دارم و ویندوز بلا نمیاد

    • اوت 2, 2010 در 8:40 ق.ظ.

      بله,عکسی را که اپلود کرده بودید دیدم شما در این قسمت باید عبارت Win را در قسمت داس وارد کنید و دکمه ی استارت را بزنید.
      توجه:اگر ورودی شما بصورت عددی بود شما می توانید با نگه داشتن دکمه ی چپ و زدن ضربدر ان را به حالت قبل برگردانید.
      برای تایپ win ابتدا دکمه ی مثلث را بزنید و سپس دکمه ی بالا را بزنید.در این قسمت w تایپ می شود.حالا دکمه ی دایره را دوبار پشت سرهم بزنید.در این قسمت ابتدا دایره و سپس مثلث را بزنید.شما حالا عبارت win را تایپ کرده اید و باید در این جا دکمه ی Start را بزندید.
      البته لازم است گفته شود که این عمل فقط برای ویندوز 3.1 نیاز است.

  8. ژوئیه 25, 2010 در 10:50 ب.ظ.

    سلام…. سهیل جان!
    آموزش جالبی هست که متاسفانه هنوز آنرا تست نکردم اما تا جمعه حتما اینکار را انجام خواهم داد.
    فقط یه سوال داشتم به نظر شما در پی اس پی 3000 کپی خور موقت هم قابل اجرا هست؟
    استفاده از عکس ها و اون آیکون دانلود هم محشره!
    خسته نباشی برادر. 😎

    • ژوئیه 26, 2010 در 7:56 ق.ظ.

      سلام
      خوش حال شدم که از اولین پست من خوشتان امد.
      اما در مورد اجرای DOSBox بر روی پی اس پی 3000 کپی خور موقت,فکر کنم قابل اجرا باشد.
      خسته نباشید.
      با تشکر

  1. No trackbacks yet.
دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.