خانه > PSP, PSP Slim, پی اس پی, آموزشی, برنامه های پی اس پی, شبیه ساز > کنترل کامپیوتر با پی اس پی به کمک برنامه PSPDisp 0.5

کنترل کامپیوتر با پی اس پی به کمک برنامه PSPDisp 0.5

سلام

در این پست می خواهیم به شرح چگونگی کنترل کامپیوتر با پی اس پی بپردازیم.

برای این کار به یک پی اس پی با فریمور با لاتر از 3.40OE و یک کابل USB پی اس پی یا یک مودم وایرلس(بی سیم) نیاز است.

برای ادامه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

  1. اوت 11, 2010 در 3:23 ب.ظ.

    ممنون.میشه یه دعوت نامه بدید؟البته ببخشید چون من زیاد از وبلاگ نویسی چیزی نمیدونم.
    واقعا ازتون معذرت میخوام.
    شما گفتید اگر چه این امکان برخلاف بلاگفا در وردپرس رایگان نیست.
    یعنی تو بلاگفا رایگانه؟!؟!؟!؟!؟!
    چطوری میتونم فعالش کنم؟!؟!؟!؟!؟!:(

  2. اوت 10, 2010 در 11:48 ق.ظ.

    mamnoon.moshkelam hal shod.dar vaghe man pspdisp ro enable nakarde boodam.
    😀

  3. اوت 9, 2010 در 10:33 ب.ظ.

    bale.bebakhshid eshtebah shod.valy az rahnamaeetoon vaghean mamnoonam.bebakhshid ye man age too word press weblog besazam paswandesh .ir mishe ya .wordpress.com?
    bebakhshid ke dobare azatoon soal porsidam.
    mamnoon az saite alitoon😀

    • اوت 10, 2010 در 11:48 ب.ظ.

      سلام…. (من حسین هستم)
      در مورد پرسش تان باید عرض کنم که شما زیر مجموعه wordpress.com می شوید. اما امکان اضافه کردن دومین ای ار و یا سایر دومین ها را هم به آن خواهید داشت. (کاری که در این وبلاگ هم انجام شده) اگرچه این امکان برخلاف بلاگفا در وردپرس رایگان نیست. هزینه ثبت دومین هم که در دو مورد باید پرداخت بشه.
      البته شما با استفاده از نرم افزار های هم توانایی عبور از محدودیت ثبت نام در وردپرس را هم خواهید داشت. در مورد دعوتنامه هم که سهیل عزیز توضییح دادند. گفتم (اگه قصد ماندن در بلاگفا را دارید) برای آپلود عکس می توانم دعوتنامه پرشین گیگ برایتان بفرستم.
      بلاگفا قابل مقایسه با ورد پرس نیست. خواندن وبلاگ وب 3 می تواند منبع خوبی برای افزایش اطلاعات تان باشد.
      آموزش کامل وردپرس دات کام؛ معرفی همه‏ی بخشها، تنظیمات، امکانات
      پنجاه دلیل برای مهاجرت از بلاگفا – مقایسۀ وردپرس، بلاگر و سرویسهای وطنی

  4. اوت 9, 2010 در 11:45 ق.ظ.

    سلام .ببخشید شما تو نظر وبلاگم نوشتید دعوتنامه ی پرشین گیگ.دعوتنامه برای چیه؟!؟!؟!؟!
    میشه یه راهنمایی کنین؟
    2.من تو WORDPRESS.COM رفتم ولی قسمت SIGN UP فیلتر شده!

    • اوت 9, 2010 در 4:09 ب.ظ.

      سلام
      فکر کنم من را با یکی دیگر اشتباه گرفته اید یعنی اقا حسین (نویسنده اول)
      دعوتنامه برای این است که کسی که به شما اعتماد دارد یک دعوتنامه به شما می دهد تا شما در ان سایت عضو شوید(یعنی شما بدون دعوتنامه نمی توانید عضو شوید)
      بله قسمت ثبت نام وردپرس فیلتر شده است.اما اگر شما می خواهید ثبت نام شوید اطلاعات مورد نظر را به من ایمیل کنید تا شما را ثبت نام کنم اما رمز عبور را خودتان تغییر دهید.

  5. اوت 8, 2010 در 10:24 ب.ظ.

    من ورژن 3 رو دانلود کردم.
    نصب کردم تو پی اس پی نوشت please wait…
    رفتم شام خوردم برگستم بازم همین رو نوشته بود.گفتم خوب یه کم دیگه هم صبر کنم…
    رفتم تلوزیون دیدم اومدم بازم همین نوشته بود.بعدش رفتم بیرون اومدم بازم همین نوشته بو !!!!!!
    حالا باید چیکار کنم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

    • اوت 9, 2010 در 4:03 ب.ظ.

      سلام اقا سینا
      احتمالا مشکل شما یکی از این هاست(البته اینجا راه حل را برای شما نوشته ام)
      اول اینکه کابل USB را چک کنید که درست متصل شده باشد
      دوم اینکه اگر از ویندوز سون یا ویستا استفاده می کنید به قسمت Change settings بروید و دکمه ی R را سه بار بزنید تا به قسمت USB settings وارد شوید.در این قسمت USB Driver را به Win USB تغییر دهید.
      سومی اینکه بر روی ایکون برنامه راست کلیک کنید و گزینه Enabled را تیک بزنید.
      یه چیزی اونم اینکه فکر کنم منظور شما از Please wait یه چیز دیگه اونم Waiting for data باشد.
      بعدش هم شما گفتید که شام خوردید…صبرکردید…تلویزیون دیدید و بعد رفتید بیرون؟؟؟یعنی حدود ساعت یازده دوازده؟
      اگر مشکلتان حل نشد دوباره مراحل را طی کنید.

  6. امیر علی ابن الرضا
    ژوئیه 27, 2010 در 8:12 ق.ظ.

    تونستم دانلود کنم فقط وقتی میخوام تو پی اس پی اجرا کنم مینویسه
    this game cannot be started.
    the date is corrupted
    چیکار باید کنم

    • ژوئیه 27, 2010 در 8:50 ب.ظ.

      بله,لینک فایل مشکل داشت…اما حالا لینک سالم است😀

    • emadcs
      ژوئیه 29, 2010 در 2:19 ب.ظ.

      ُسلام
      پی اس پی تون هک نشده، شده؟

  7. امیر علی ابن الرضا
    ژوئیه 27, 2010 در 7:38 ق.ظ.

    من نمیتونم از این لینک دانلود کنم اصلا جای دانلودشو پیدا نمیکنم

    • ژوئیه 27, 2010 در 8:51 ب.ظ.

      دوباره فایل را دانلود کنید.

    • ژوئیه 27, 2010 در 8:53 ب.ظ.

      سایت رسمی برنامه:
      http://jjs.at/software/pspdisp.html
      که در آن نیز امکان دانلود برنامه وجود دارد.

    • smartsoheil
      ژوئیه 27, 2010 در 9:02 ب.ظ.

      الان شما انلاین هستید؟

  8. ممد
    ژوئیه 26, 2010 در 5:42 ب.ظ.

    بابا عجب برنامه ی حقیه به خدا
    برای کسایی خوبه که کیبورد و ماوس ندارن یا پدر مادرشون برداشتن تا نرن سر کامپیوتر!!!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

