خانه > PSP, PSP Go, PSP Slim, فریمور, آموزشی > آموزش تصویری به روز رسانی و هک فریمور

آموزش تصویری به روز رسانی و هک فریمور

قابل اجرا برای همه مدل های موجود در بازار. (شامل 1000، 2000، 3000 و Go) و فریمور های پایین تر از 6.39

پیش از شروع: یادآوری اطلاعات عمومی در مورد هک کردن

آگاهی از فریمور فعلی دستگاه:

برای آگاهی از نسخه فعلی  فریمور در پی اس پی به مسیر Settings> System Set> System Information بروید.

نسخه فریمور را در مقابل System Software مشاهده خواهید کرد.

——-

توصیه می کنیم:

به روز رسانی فریمور برای پی اس پی های دارای سیستم عامل سفارشی( کپی دائم)  با فریمور های  5.50 هم پیشنهاد می شود! . فرآیند کپی خور کردن بسیار آسانتر شده است…  اگر همچنان از فریمور 5.03 استفاده می کنید، نیازی به شکستن تخم مرغ ها ندارید! ، هم اکنون با ادامه این آموزش به راحتی و سادگی انجام دهید. 😉

——-

اخطار :

» بسیاری از باگ ها برطرف شده اند… اما کماکان  این روش بدون خطر نیست! در صورت مشکل و بریک در پی اس پی های کپی دائم، می توانید در هر حال با استفاده از روش پاندورا آنرا دوباره نجات دهید… اما در پی اس پی های اسلیم  مادربورد جدید 2000V3 و تمام مدل های سری 3000 همچنین پی اس پی گو در حال حاضر این امکان فراهم نمی باشد… و هر گونه غفلت و یا دستکاری خارج از این آموزش می تواند منجر به از دست رفتن پی اس پی شما برای همیشه شود.”

……………..

 مواد لازم

  • فریمور رسمی نسخه 6.39

>> برای سری 1000-2000-3000

.

.

>> برای پی اس پی گو 

.

.

  1. amin
    جون 13, 2013 در 4:37 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید اقا من هر کاری میکنم پی اس پی من بازی پرنس اف پرشیا رو اجرا نمیکنه میتونید راهنماییم کنید باید چی کار کنم؟

  2. فردین
    مِی 25, 2013 در 8:29 ب.ظ.

    لینک فریمور رسمی نسخه 6.39
    خرابه
    لطفا دوباره بزارید

  3. سپتامبر 26, 2011 در 10:33 ب.ظ.

    وای من که سر گیجه گرفتم اگه اشتباه نکنم نصفه هم بود

  4. عرفان
    ژوئیه 8, 2011 در 8:52 ق.ظ.

    سلام
    من میخواستم بازی جدید سفارش یدم
    میشه؟
    لیست بازی جدید نمیذارین

    • ژوئیه 8, 2011 در 3:46 ب.ظ.

      سلام… فروش بازی نداریم. و دیگر بازی ها ی (خاص و انحصاری) هم برای این کنسول ارائه نخواهد شد.

  5. ali76
    ژوئیه 5, 2011 در 10:00 ق.ظ.

    چرا دیدگاه منو نمیاره؟
    اپ کردم
    از دست رنگا راحت شدیم

    • ژوئیه 8, 2011 در 3:36 ب.ظ.

      به سلامتی… دوست خوبم
      بعضی ها دیدگاهها برای نمایش نیاز به تائید دارند!
      واقعا…به خصوص که بعضی وقتا رو اعصاب هم می رفت 😐

  6. ali76
    ژوئیه 3, 2011 در 11:10 ب.ظ.

    بسته ی ابزار هک واسه همه یکی هستش؟
    1000و2000و3000وgo?

  7. ژوئیه 3, 2011 در 11:09 ق.ظ.

    اگه بازم بازی میفروشین پس من سفارشمو بدم دیگه؟ اره؟ پس جواب هر 3 تا دیدگاه پشت سر هم منو بدید بعد اگه بازی میفروشین سوال منو در همینجا پاسخ بدید و مرا مطلع کنید بعد من سفارشامو میدم و پول را به حساب شما واریز میکنم و لیست ان بازی ها را هم به ایمیل شما میفرستم راستی شماره تلفن خودتو هم برای احتیاط به ایمیل من بفرست

  8. ژوئیه 3, 2011 در 10:55 ق.ظ.

    باشه اقا یعنی الان من میتونم 150 تا سفارش بدم؟

  9. ژوئیه 3, 2011 در 10:51 ق.ظ.

    اخه چون اون یکی رو یه نفر دیگه انتخاب کرده بود بخاطر همین گذاشتم central حالا همین هم معنی میده
    حالا در مورد اپدیت میخواستم بگم که سایت شما خیلی عالی کلی استفاده کردم ازش استفاده کردم من ورِژنم 5.50 Gen D3بود اپدیت 5.50 prome4 کردم که خیلی خوب بود و همه بازی ها کارکرد پی اس پی منم 1000 فت من در اموزش تصویری 6.39 گفته بود اول به فریمور رسمی اپدیت کنید من هم رفتم بکنم بعد یه نوشته اومد و نوشت فریمور شما 9.90 است نیاز به اپدیت نیست اخه من انگیلیسیم خوبه تونستم معنی کنم بعد فکر کردم بخاطر اون prome-4است بعدش به 5.50 Gen d3 اپدیت کردم و باز هم همان نوشته موق کلیک رو ی ایکون اپدیت می اید؟ بگویید چی کار کنم؟

    • ژوئیه 8, 2011 در 3:31 ب.ظ.

      سلام….اون یه روش حفاظت از اپدیت فریمور به نسخه ها رسمی بود! اینجا کامل توضیح داده شده:
      http://pspcenter.ir/1390/04/pro-b8/
      برای بازی ها هم طبق روش گفته شده در آن صفحه عمل کنید.

  10. ali76
    ژوئیه 2, 2011 در 11:34 ب.ظ.

    هیچی نمیگم فقط این لینکو ببینید
    http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=fa&u=http://uk.playstation.com/psp/games/detail/item153039/Monster-Hunter-Freedom-Unite/&usg=ALkJrhgkba7tZDCBqAzJcerI3vYoDRYbTg
    تو قسمت جواب دربارش بگید
    این سایته هم سایت رسمیه پلی اتیشن هستش
    شاید گوگل ترانسنت اشتباه ترجمه کرده باشه (خدا کنه)

  11. ali76
    ژوئیه 2, 2011 در 6:59 ب.ظ.

    خدا این فیلتری ها رو لعنت کنه

  12. عرفان
    ژوئیه 2, 2011 در 6:40 ب.ظ.

    سلام
    فروش بازی دارید یا نه
    اگه دارید میشه لیستشو بذارین
    چون لیست بازی جدید نذاشتین

  13. ali76
    ژوئیه 2, 2011 در 6:05 ب.ظ.

    بابا میگفتی دوباره اومدی
    عاشقتم

  14. Armin
    جون 29, 2011 در 11:02 ق.ظ.

    آفا ی سوال دیگه
    الان پی اس پی من فریمورش 5.03 نیازی نیست اول به 6.35 ارتقاع بدم بعد همین فریموربالایی روووووو بریزم ؟؟؟

    • ژوئیه 1, 2011 در 1:52 ق.ظ.

      نه مستقیم بروید به 6.39 فقط حتما قبل از اینکار پی اس پی رو از حالت کپی خور خارج کنید.

  15. Armin
    جون 29, 2011 در 10:50 ق.ظ.

    سلام // آقا خدا خیرتون بده دیگه داشتم دغ میکردم
    1 سوال
    الان یعنی من که پی اس پی 2000 کپی موقته اگه با این فریمور آپدیتش کنم کپی دائم میشه دیگه ؟؟؟

    • ژوئیه 1, 2011 در 1:59 ق.ظ.

      شاید…کپی دائم هم بشه! اما چون خودم رو این نوع پی اس پی (کپی موقت) برنامه CIPL_Flasher رو تست نکردم نمی تونم به کسی هم پیشنهاد بدم… چون احتمال بریک شدن وجود داره…. طبق آموزش عمل کنید

  16. جون 28, 2011 در 11:05 ب.ظ.

    اقا حسین سلام اقا حسین من از دست شما ناراحتم دلیلش اینکه چون دیگه بازی نمیفروشین من اعصابم خورده.
    میخوام بازی بخرم من در استان گلستان هستم.
    کسی که درگرگان بازی هارا میفروشد بازی هازا دونه ای 1000 تومن میدهد من شمارا بضور پیدا کردم و یک روز میخواستم بخرم که الان بود و دیدم نوشته دیگر فروش نداریم اخه این یعنی چی من کلی صبر کردم و پولم رو جمع کردم اخرش هم این شد ای بابا اقا حسین تورو خدا راش بنداز 😦
    به سایت من هم سر بزن میتونی بازی ها و چیز هایی که در سایت گذاشتم رو در سایتت برازی چون بهت اجازه میدم باشه!!!!

    • ژوئیه 1, 2011 در 2:09 ق.ظ.

      به…به حاج مهدی… بابا اعصاب 😉
      شما (بجز تعرفه پست که نزدیک به 80% اقزایش قیمت داشته) بازی هاتون رو 150 سفارش بدید…کی جرات داره به شما «نه» بگه! 🙂
      لیست بازی ها رو برام بفرستید تا قسمت نهایی رو اعلام کنم.
      چه سخاوتمندانه… :دی راستی معنی مرکز central میشه یا center هان!

  17. عرفان
    جون 28, 2011 در 6:55 ق.ظ.

    سلام
    اگه برنامه رو کسی اجرا کرده که جواب داده و گپی موقتش به کپی دائم تبدیل شده بگه که ما هم انجام بدیم

    • عرفان
      جون 28, 2011 در 6:58 ق.ظ.

      ببخشید ماله من هم همون 6.39 شده اشتباه گفتم
      6.39 اخرین ورژن سونی هستش
      فروش بازی تعتیله

  18. جون 27, 2011 در 10:03 ب.ظ.

    @ عرفان
    سلام….
    ما اینجا فریمور 6.39 گذاشتیم شما چرا به 6.35 آپدیت کردید!؟
    ….
    همه چیز رو توضیح دادم…بهتره که یه بار از اول این آموزش رو بخونید.
    اینجا باز به صورت کلی برای شما و سایر دوستان خلاصه می کنم 😐
    شما اول به فریمور 6.39 به روز رسانی می کنید… اگه نخواستید دوباره فریمور رو ارتقا بدید از بسته هک نسخه 6.35 استفاده کنید… یا در مجموع حتی اگه فریمور شما 6.20 بود باز می تونید به جای ارتقا فریمور از نسخه سازگار یا اون فریمور استفاده کنید همه اینها تو این لینک قابل دانلود هست:
    http://code.google.com/p/procfw/downloads/list

    اما توصیه میشه که مطابق همین اموزش کار رو انجام بدید!
    Supported Kernel and Hardware Revisions

    6.20 [1g, 2g, 3g, 4g, 5g]
    6.35 [1g, 2g, 3g, 4g, 5g, 7g, 9g]
    6.39 [1g, 2g, 3g, 4g, 5g, 7g, 9g]
    ………………………………………………
    برادر حالا شما یا فریمور رو ارتقا میدید یا نه…اگه ندادید که از نسخه ها مربوط به همون فریمور برای هک کردن استفاده کنید منظورم فایل PRO-B7 هستش! …برای هک هم برای اولین بار از برنامه PRO UPDATE استفاده می کنید… وهر وقت هم هک شما پرید می تونید برای هک شدن سریعتر به جای برنامه PRO UPDATE از FastRecovery بهره ببرید… اگه پی اس پی شما 1000 و 2000 مادریورد قدیم بود(که نیست) برنامه CIPL_Flasher رو نصب می کنید تا هک پی اس پی دانمی بشه! همین… شاید این برنامه برای سایر پی اس پی ها هم جواب بده اما خیلی بهتره که به خاطر ریسک (بریک شدن) اینکارو رو نکنید… چون من اطلاعی ندارم که جواب میده یا نه ……..وسلام و علیکم…

  19. عرفان
    جون 27, 2011 در 9:06 ق.ظ.

    سلام
    پی اس پی من 6.35 شد برنامه های جدیدی اضافه شده
    میتونم اون هارو وصل کنم
    و میتونم از گزینه ی اپدیت برنامه ها استفاده کنم
    راستی وقتی کپی خور موقت من پرید برم تو ریکاوری دیگه نمیخواهد برم تو اون یکی(اپدیت پرو)
    و این که تو ماله من که کپی موقته نمیخواهد اون یکی رو نصب کنیم

  20. عرفان
    جون 26, 2011 در 5:49 ب.ظ.

    با سلام
    ببخشید ,میخواستم برم ورژن 6.35 تو 50 درصد صدای تق داد و خاموش شد حالا چیکار کنم

  21. عرفان
    جون 26, 2011 در 9:07 ق.ظ.

    سلام
    میخواستم سوال کنم من همه ی اون مراحلی که گفتی برم و اون دو تا برنامه ای که گفته بودین رو اجرا کنم دستگاهم تو ورژن 6.35 کپی خورمیشه.حالا اگه کپی خورش پرید من باید فقط اون دو تا برنامه ای که گفته بودی اجرا کنم و دستگاهم دوباره کپی خور شه یا این که باید کار دیگه انجام بدم؟
    چرا ریکاوری رو من که 2000 کپی موقت دارم نباید بریزم؟
    ولی هیچ سودی واسم نداشت دستگاهم رو تو این ورژن اوردم به نظر شما چه سودی داره؟
    خرید بازی دیگه ندارین؟

    • عرفان
      جون 26, 2011 در 9:15 ق.ظ.

      با سلام
      ببخشید این هک رو انجام بدم بهتره یا هک قبلی که گذاشته بودین؟جوابشو بذارین

  22. جون 25, 2011 در 10:14 ب.ظ.

    البته نصب FastRecovery هم ضرورتی نداره… موقعی که پی اس پی تون از حالت کپی خور خارج شد با این برنامه می توانید «بازگشت سریع» داشته یاشید. یعنی تو چند ثانیه دوباره پی اس پی تون کپی خور میشه!
    ….
    دیگه…. آهــــــــــــــــــــــــان! بعد از به روز رسانی فریمور این فایل رو هم پاک کنید:

    و در آخر اگه مشکلی با فیلم آموزشی داشتید اونو با برنامه VLC تماشا کنید:
    http://www.videolan.org/

    با برنامه KMPlayer که دور تند پخش می شد. 😐

  23. جون 25, 2011 در 9:57 ب.ظ.

    خب… برای دوستانی که پی اس پی سری 1000 و 2000 مادریورد قدیم دارند هم با نصب CIPL_Flasher می تونند از کپی دائم این فریمور لذت ببرند. تا خودم باتری رو در نیوردم که باورم نمی شد. 🙂
    …………..
    دوستانی که در حال حاضر فریمور اونها کپی موقت هست (2000 مادربورد جدید، 3000 و گو) بهتره که فعلا طبق آموزش ریسک نکنند.

  24. جون 25, 2011 در 9:45 ب.ظ.

    میلاد زرین@
    قرررررررررررربونت 🙂 به زودی میریم تو دومین جدید… البته آرشیو مطالب مفید رو منتقل می کنم ، از شما چه پنهون دیگه پی اس پی ها عمرشون به سر رسیده، به پی اس ویتا سلامی دوباره می کنیم. 🙂
    …………..
    عرفان@
    باز هم داستان همیشگی! دی: الان تست کردم سالم بود.
    نه…نه! از این همه تخم مرغ شکستن خسته نشدید!؟ به روز رسانی 100% توصیه میشه…. به خصوص برای شخص شما! 😉

  25. عرفان
    جون 25, 2011 در 10:22 ق.ظ.

    سلام
    فایل اموزش تصویری خراب است
    لطفا درستش کنید تا بفهمیم چجوری بریزیمش

  26. عرفان
    جون 25, 2011 در 10:01 ق.ظ.

    سلام
    من پی ای پی 2000 کپی موقت دارم
    این رو نصب کردم مشکلی پیش نیاد؟
    و چه لزومی داره این رو نصب کنم
    همون تخم مرغ شکستن مطمئن تر نیست؟
    جوابشو لطفا بذارین

  27. جون 24, 2011 در 11:15 ب.ظ.

    سلام حسین جان. راه اندازی دوباره وبلاگ رو تبریک میگم.

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه