خانه > PSP, PSP Slim, برنامه های پی اس پی > تبادل فایل ها درPSP : معرفی برنامه Adhoc File Transfer

تبادل فایل ها درPSP : معرفی برنامه Adhoc File Transfer

همانطور که می دانید شما با رابط کاربری پی اس پی XMB تنها قادر به دریافت و ارسال عکس از پی اس پی هستید. در این هفته برنامه ای به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی انواع فایل های داخل پی اس پی خودتون را به پی اس پی های دیگر به وسیله WiFi انتقال دهید. با برنامه PSP Adhoc File Transfer این محدودیت به راحتی برداشته می شود.

دانلود برنامه: ابتدا نسخه v0.7 را از > اینجا < و در صورت مشکل از این > لینک < دریافت کنید. حجم برنامه 262 KB می باشد.

نصب برنامه: همانند برنامه های دیگر انرا از حالت فشرده خارج کرده و سپس پوشه AdhocFileTransfer را در مسیر PSP\Game مموری کارت دخیره کنید. اکنون با مراجعه به قسمت بازی ها برنامه قابل اجرا می باشد.

یک نکته: توجه داشته باشید که برای مبادله اطلاعات با سایر پی اس پی ها باید قبلا با مراجعه به قسمت Setting>Network>Ad Hoc Mode کانل های ارتباطی خودتان را با همدیگر هماهنگ (SET) کنید. می توانید هر دو را بروی ch 1 قرار دهید.

استفاده از برنامه: محیط برنامه خیلی ساده و راحت می باشد. از این برنامه برای مدیریت فایل های داخل پی اس پی هم می توانید استفاده کنید! با دکمه های شیشه ای L و R در میان پوشه ها حرکت کنید و با X فایل مربوطه را ارسال کنید همچنین با دکمه مربع باید باید آمادگی خودتان را برای پذیرش فایل اعلام کنید!(مانند بلوتوس بازی) با دکمه مثلث /\ هم می توانید فایل های خودتان را تغییر نام ، حذف ، رونوشت ، انتقال و… بدید.

فایل های دریافتی با این برنامه در ریشه اصلی مموری کارت ذخیره می شود که برای مشاهده باید آنها را به قسمت های مناسب انتقال دهید.

(برای نمونه فایل صوتی Mp3 دریافتی را به پوشه MUSIC انتقال دهید)

و در آخر این برنامه برای تبادل فایل باید در هر دو پی اس پی ارسال کننده و دریافت کننده نصب شده باشد. این برنامه کاملا بر روی مدل های پی اس پی فت و اسلیم کاملا تست شده و قابلیت نصب در فریمورهای 3.40 OE به بالا را دارد. سرعت انتقال نیز تا 400 Kbyte در ثانیه می باشد.

هر گونه استفاده از مطالب و کپی به شرط درج منبع: PSP Center آزاد می باشد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

  1. amir
    ژوئیه 9, 2008 در 4:41 ب.ظ.

    man dar website psp-hack.com baraye psp khodam yek
    barname ba name FuSa.prx
    download kardam ke dar anja neveshte shode bood ke braye bazi kardan ba psp ba cable av dar tv ast vali man nemi danam in barname
    ra bayad koja copy kard
    e-mail : asg355@gmail.com

  2. mohammad
    ژوئیه 7, 2008 در 10:44 ق.ظ.

    hi
    your web it is good
    i ned a game for psp

  3. جون 27, 2008 در 5:31 ب.ظ.

    salam man ye weblog ba hadafe psp zadam va mikham gooroohi benevisam. ba man tamas begir 09357395288

  4. جون 26, 2008 در 3:49 ب.ظ.

    salam webloge ziba va por mohtavayi darin faghat age mishe ye bakhsh ham base theme haye psp dorost konid mamanon misham

  5. جون 23, 2008 در 7:04 ب.ظ.

    سلام.ببخشيد 😀 لينكتو درست كردم.

  1. جون 21, 2008 در 9:04 ب.ظ.

بیان دیدگاه