خانه > PSP, PSP Slim, آموزشی, اخبار پی اس پی, برنامه های پی اس پی > اجرای برنامه های جاوا JAVA موبایل بر روی PSP

اجرای برنامه های جاوا JAVA موبایل بر روی PSP

شما با نصب برنامه PSPKVM به راحتی می توانید برنامه های مختلف جاوا را که اکثرا برای موبایل طراحی شده است را بر روی » پی اس پی » PSP خود اجرا نمایید!

در آزمایشات ما برنامه نقشه تهران (رهیاب 85 ) و برنامه قران کریم با ترجمه فارسی (پارس آسان افزار) به راحتی در PSP Slim اجرا شد.

عکس اجرای بازی Might & Magic II را با سایز گوشی K800i نشان می دهد:

اجرای برنامه  برنامه قران کریم با ترجمه فارسی در پی اس پی

اجرای برنامه برنامه قران کریم با ترجمه فارسی در پی اس پی

اجرای نرم افزار نقشه تهران (رهیاب 85 )  با سایز کامل PSP

اجرای نرم افزار نقشه تهران (رهیاب 85 ) با سایز کامل PSP

روش نصب برنامه PSPKVM :

PSP Slim (2000) Copy «PSPKVM» to /PSP/GAME folder.

PSP Fat (1000) Copy «PSPKVM» to PSP/GAME150 folder.

روش استفاده از برنامه PSPKVM :

برنامه های جاوا را به کارت حافظه PSP انتقال دهید. از قسمت بازی ها برنامه PSPKVM را اجرا کنید. انتخاب گزینه «Find Application» و سپس Select «Install from memory stick (ms0:/)» برنامه شروع به گشتن فایل های jad و jar می کند. شما با انتخاب برنامه مورد نظر می توانید آنرا با سایز های (تصویر) دلخواه نصب و اجرا نمایید.

لینک دانلود (بارگذاری) برنامه PSPKVM v0.4.1 :

برای PSP Slim (2000): > لینک دانلود مستقیم

برای (PSP Fat (1000 : > لینک دانلود مستقیم

برای اطلاعات بیشتر به سایت اصلی برنامه مراجعه کنید!

  1. محمد
    جون 10, 2010 در 3:06 ب.ظ.

    من اینو ریختم تو مموری بعد که اجرا میکنم اینو میگه:
    the game could not be started.
    80020148

    باید چیکار کنم؟

    • emadcs
      جون 11, 2010 در 11:35 ب.ظ.

      سلام
      مدل و ورژن فریمور پی اس پیتون؟

  2. nima
    مِی 25, 2010 در 7:32 ب.ظ.

    من psp مدل fat دارم. وقتي به pc وصل مي‌كنم فولدري به اسم game غش game150 ندارم.
    در ضمن فايلهاي بازي رو هم داخل فولدري به اسم ISO مي‌ريزم و اجرا مي‌كنم.
    مشكل چيه؟ چرا ندارم؟ چون version كه باهاش hack شده قديميه؟
    پاسخ:
    الان آخرى اينه:
    5.50 gen d3

  3. arian
    مارس 19, 2009 در 8:55 ق.ظ.

    سلام؛
    از روش های نصب برنامه هاتون متشکرم اگه میشه روش های نصب رو با عکس یاد بدید. متشکرم.

  4. علی
    نوامبر 26, 2008 در 2:10 ب.ظ.

    من بازی might and magic را تو موبایل دارام یک جایش گیر کردم به راهنما نیاز دارم
    پاسخ:
    سلام…فایل بازی تون رو یه جا آپلود کنید… اگه روی موبایلم اجرا شد…راهنمایی تون می کنم! حالا بازیش جالب هست یا نه

  5. کلاغ تنها
    نوامبر 22, 2008 در 2:11 ب.ظ.

    من دوربین شما رو میخرم.
    اگر مایلید هم لطفا به masuodface که ای دی یاهومسنجرم هست آفلاین بزنید. ممنون
    پاسخ:
    سلام…. کلاغ جان! 😉
    نمیشه ایمیل بزنم راستی شما تهران تشریف دارید؟!

  6. نوامبر 20, 2008 در 1:07 ب.ظ.

    من هم دانلودش كردن ولي چجوري شماره بنويسم!
    پاسخ:
    سلام…. روی گوشی نصب کردید؟ یا پی اس پی؟ 🙂 باید حتما سیم کارت شما همرا اول باشه! 😦

  7. نوامبر 19, 2008 در 1:57 ب.ظ.

    من قبلا ه سايتي بود مي رفتم توش هم سيو بازي پي اس پي بود برنامه ي پي اس پي بودو…

  8. نوامبر 13, 2008 در 11:31 ب.ظ.

    1-من مي خوام دوربين بخرم واسه پي اس پيم راه نماييم كنيد
    2-مي تونيد سايت اصلي پي اس پي رو بهم معرفي كنيد
    با تشكر
    پاسخ:
    1.قبلا در این باره مطلب داشتیم:

    نقد و بررسی : دوربین Camera برای پی اس پی PSP


    +اینکه من دوربین پی اس پی خودمو به قیمت 44 هزار تومان می فروشم.
    2. سایت اصلی؟ منظور شما سایت رسمی اون هست؟ بفرمایید دنبال چه چیزی هستید تا کمک تون کنم ☺

  9. نوامبر 4, 2008 در 2:53 ب.ظ.

    خوبه..
    ميشه چند تا برنامه ي ديگه براي psp slim بزاريد
    پاسخ
    سلام…..
    برنامه های خیلی معروف و کاربردی معرفی شده اند…. چند تا برنامه خوب دیگه هم هست که اونا رو هم معرفی می کنم….

  10. shahriyar vali mitunio "riri" sedam koni
    اکتبر 28, 2008 در 10:12 ق.ظ.

    sitet kheyli bahale kheyli hal kardam bahash, damet garm

  11. King
    اکتبر 9, 2008 در 9:49 ب.ظ.

    سلام
    در رابطه با اون نرم افزار ارسال پیامک با 200 کاراکتر ، من دارمش هر کی میخواد یه میل بزنه
    این میله منه
    hamzeh.henry@yahoo.com
    پاسخ:
    تو سایت خود مخابرات هم هست!
    http://WWW.MCI.IR
    و لینک دانلود . راهنمای نصب:
    http://www.mci.ir/?1654

  12. امیر
    سپتامبر 23, 2008 در 3:58 ب.ظ.

    سلام.من 13 سال دارم خیلی با حاله وبتون.مرسی از برنامه های قشنگتون.یه سوال رهیابو باید کدام قسمت پی اس پی بریزم؟مرسی
    پاسخ:
    سلام…. خوب هستید شما؟ منظورتون برنامه های جاوا و در اینجا نقشه تهران (رهیاب) است؟
    1. در کارت حافظه (مموری کارت ) پی اس پی یه پوشه درست کنید به نام Java ( و یا هر نام اختیاری دیگه) و فایل رهیاب رو اونجا ذخیره کنید
    2.بعد از اجرای برنامه pspkvm در سمت Find Applications دکمه دایره را فشار دهید!
    سپس روی گزینه اول که به فارسی میشه » نصب از محل مموری استیک» دوباره دایره رو بزنید و حالا روی پوشه Java ( و یا هر نام اختیاری دیگه) رو که انتخاب کردید رو دوباره دایره بزنید! دوباره روی فایل رهیاب دایره و باز هم روی گزینه اول که تمام صفحه نصب میکنه بازم دایره و ….تمام! (کاری داشت؟)

  13. علي
    آگوست 24, 2008 در 9:19 ق.ظ.

    خيلي باحاله ديگه از اين برنامهاي باحال چي داري بزاري ملت كف كنند باتشكر علي سيستم

  14. alexi
    جون 15, 2008 در 8:31 ب.ظ.

    چه جالب کار نمیکنه

  15. ARASH
    جون 14, 2008 در 5:45 ب.ظ.

    ایول

  16. ali
    جون 14, 2008 در 5:30 ب.ظ.

    خوب بود ولی کار نمی کنه

  17. محمد رضا
    جون 14, 2008 در 2:51 ب.ظ.

    lمتاسفانه من نتوانستم برنامه PSPKVM را تو پی اس پی ام بریزم اگه میشه کامل تر بنویسید.(پی اس پی من Fat است.)

  18. یه دوست
    جون 12, 2008 در 9:25 ب.ظ.

    لینک دانلود :
    http://www.ir-tci.org/04/software/Tehran-85%5Bwww.Ir-Tci.Org%5D.zip
    با حجم 3.55 مگابایت
    پسورد : http://www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

  19. ARASH
    جون 11, 2008 در 2:55 ب.ظ.

    ببخشید برنامه ی رهیاب کجا باید دانلود کرد؟

  20. علی
    آوریل 19, 2008 در 6:39 ق.ظ.

    سلام
    دستت درد نکنه
    این سوال من یه کم نامربوطه ولی فکر کنم همه دنبالش باشن:

    قبل از عید اخبار اعلام کرد نرم افزار فرستادن پیامک فارسی ساخته شده که 200 کارکتر فارسی رو تو یک صفحه ارسال می کنه و از سایت همراه اول قابل دانلوده ولی من تا حالا چنین چیزی رو این سایت و حتی سایت های دیگه هم ندیدم ،‌شما خبری از این نرم افزار ندارید ؟

    پاسخ:
    اتفاقا چند روز پیش من هم به درخواست یکی از دوستان برای دانلود به سایت همراه اول! مراجعه کردم… (جالب اینه که این خبر در کل رسانه ها اعلام شده بود و گفته شده نرم افزار در سایت مربوطه قرار دارد)
    زیاد جدی نگیرید…. اینجا ایران است.

    پ ن: خوب شد نظر شما را در قسمت اسپم دیدم!

  21. نوید
    آوریل 18, 2008 در 3:58 ب.ظ.

    wow !
    آقا دستت درد نکنه. من رهیاب ۸۷ رو نصب کردم مثل بنز داره کار می کنه !

    پاسخ:
    موفق باشید ….

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه