خانه > PSP, پلاگین, برنامه های پی اس پی > بازی های پی اس پی را با آهنگ مورد علاقه انجام دهید

بازی های پی اس پی را با آهنگ مورد علاقه انجام دهید

متاسفانه شما با XMB (رابط کاربری پی اس پی) دارای محدودیت های می باشید از جمله امکان گوش کردن به موزیک مورد علاقه و بازی کردن همزمان را ندارید! این هفته قصد داریم با معرفی یک پلاگین Plugin (برنامه جانبی) این محدودیت را از بین ببریم.

برای شروع ابتدا پلاگین موزیک را از > اینجا < دانلود کنید. (حجم 19 کیلو بایت) برنامه دریافتی را از حالت فشرده خارج کرده و سپس پوشه seplugins را در مسیر اصلی کارت حافظه ذخیره کنید . پی اس پی را به صورت کامل خاموش کرده و دکمه R را نگه داشته و آنرا روشن کنید! اکنون شما وارد منوی ریکاوری (Recovery Menu) پی اس پی (PSP) شده اید.

تصویر منوی ریکاوری در پی اس پی

با فشار دکمه X وارد شاخه Plugin شوید. و تنظیمات music.prx را به حالت زیر تغییر دهید.

music.prx [VHS] (Disabled) music.prx [GAMS] (Enabled) سپس Back و Exit کنید.

نحوه استفاده از پلاگین موزیک: پس از اجرا کردن بازی ابتدا موزیک بازی را کم و یا کاملا قطع کنید. این گزینه ها معمولا در قسمت Options > Audio Settings بازی قرار دارد. حالا با فشردن همزمان SELECT+L موزیک ها را گوش کنید…

سایر دکمه های مورد استفاده در برنامه :

SELECT+RIGHT

NEXT

SELECT+L TRIGGER

START_STOP

SELECT+CIRCLE

RELOAD

SELECT+SQUARE #on screen display

DISPLAY

SELECT+CROSS

CPU_PREV

SELECT+TRIANGLE

CPU_NEXT

SELECT+DOWN

VOLDOWN

SELECT+UP

VOLUP

توضیحات مهم:

1. بهتر است سرعت CPU دستگاه بر روی 333/166 تنظیم شود.

2. در منوی ریکاوری از دستکاری کردن سایر گزینه ها خودداری کنید.

3. چنانکه از پلاگین های دیگری نیز استفاده می کنید. فقط کافی است فایلvsh و game را ویرایش کنید و آدرس تمام پلاگین ها را در یک فایلvsh و game ذخیره کنید.

هر گونه استفاده از مطالب و کپی به شرط درج منبع: PSP Center آزاد می باشد.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

  1. مهدی
    فوریه 2, 2009 در 8:40 ب.ظ.

    سلام .
    من یک خواهش کوچکی دارم که اگر بهش برستم خیلی خلیی خیلی ممنون میشوم .
    سوال من این است که چتور می شود فیلم در مموری کارد پی اس پی بریزیم .

    اگر می دانید به ایمیل من جواب را بفرستین .

    خیلی خیلی ممنون .

  2. sayma
    ژانویه 16, 2009 در 11:24 ق.ظ.

    bebakhshyd mishe begid menoye recovery kojast
    پاسخ:
    راهنمای منو ریکاوری در پی اس پی

  3. ميلا د
    سپتامبر 25, 2008 در 8:27 ب.ظ.

    سلام
    ممنون از برنامتون ولي اين برنامه براي بازيهاي سنگين مثل پرنس و پرو استريت(ببخشيد فارسي نوشتم) جواب نميده لگ ميندازه سرعت cpu رو هم تنظيم كردم.
    پاسخ:
    بله به خاطر تبادل اطلاعات زیاد با کارت حافظه این مشکل پیش میاد.
    شما می تونی در هنگام لود و یا دمو بازی ها بوسیله دکمه L 2 موقتا آهنگ رو متوقف کنی… و بعد از دمو و لود دوباره ادامه آهنگ تان را گوش کنید. (منم اینکار رو می کنم)

  4. arian
    سپتامبر 16, 2008 در 6:08 ب.ظ.

    سلام می خواستم اگه می تونی نرم افزارهای بیشتری برای پی اس پی بزار

  5. arian
    سپتامبر 16, 2008 در 6:01 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز _من از وبت خوشم اومد ولی برای دانلود به مشکل برخوردم من دکمه ی (اینجا) رو میزنم ولی دانلود نمی کنه بازم تشکر بخواتر چیزایی که نوشتی
    پاسخ:
    مشکل به دلیل تعویض دامین پرشین گیگ از دات کام به دات ای ار بود!
    الان درستش کردم:
    http://pspcenter.persiangig.ir/psp/seplugins.rar
    منمون از تذکر شما

  6. ژوئیه 3, 2008 در 4:38 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز این برنامه خیلی جالبیه ولی من می ترسم psp یم خراب بشه آیا شما مطمئن هستید یا اینکه تضمین می کنید من نمی دانم که چه کنم؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم….
    تا برنامه ای تست نشود در وبلاگ قرار نمی گیرد اگه مراحل رو درست انجام بدی بله تضمین می کنم!

  7. عليرضا
    جون 16, 2008 در 10:52 ق.ظ.

    با سلام و عرض خسته نباشيد : 1 ) لطفا بخشي را به معرفي و نقد بازيهاي psp‏ اختصاص دهيد. 2 ) به اخبار جديد و يا حواشي psp‏ ببردازيد. 3 ) تعداد مقالات را در هفته افزايش دهيد. ( البته ميدونم سايتها و مجلات بسياري وجود دارند كه اين مطالب در آنها هست ولي در يك سايت تخصصي لذت بيشتري دارد. ) 4 ) يك انتقاد هم دارم ، اين كلمه بزودي درباره فروش بازي كي فراميرسد؟ الان 3 ماهي هست.

    پاسخ:
    سلام دوست گرامی:
    متاسفانه من دارای محدودیت وقت برای اداره این وبلاگ هستم… به خاطر اینه که در وبلاگ به اخبار جدید و نقد بازی ها نمی توانیم بپردازیم
    انتقاد شما هم کاملا می پذیرم! تا 2 هفته آینده این بازی ها را با قیمت اشتراکی توی وبلاگ قرار می دهم….
    منمون از نظرات شما موفق باشی….

  8. alexi
    جون 15, 2008 در 9:06 ب.ظ.

    من هر چی میزنم اجرا نمیشه(3.71fat)

    پاسخ:
    در هر دو سری پی اس پی این پلاگین کاملا تست شده است….

  9. salish
    جون 14, 2008 در 2:51 ب.ظ.

    سلام
    ممنونم از وبلاگ بسيار عالي شما
    ممنونم كه بسيار عالي مينويسيد
    تمام مطالب صحيح و قابل استفاده است
    اگر لطف كنيد و راهنماي عملي و دقيق از آپگريد به 3.95 را بنويسيد ممنون ميشم
    با تشكر
    پاسخ:
    منمون چشم به زودی….

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه